1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه رطوبت گیر
  4. دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل AIRPLUS 70 Pints - ارسال ...

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل AIRPLUS 70 Pints - ارسال 15 الی 20 روز کاری

دسته بندی :

دستگاه رطوبت گیر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • AIRPLUS 70 Pints ​​4,500 Sq. Ft. رطوبت گیر برای فضاهای متوسط ​​و زیرزمین (AP1902)
  • AIRPLUS 70 Pints 4,500 Sq. Ft. Dehumidifier for Medium Spaces and Basements (AP1902)

بیش از پانزده روز کاری

برند : AIRPLUS

مدل : AP1902

قیمت محصول :

39,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 15.9 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل AIRPLUS 70 Pints - ارسال 15 الی 20 روز کاری

 

نام تجاری AIRPLUS
مساحت طبقه 4500 فوت مربع
ظرفیت 70 پینت
حالت کاربری مداوم
درجه حرارت بالا 30 درجه سانتیگراد

درباره این محصول

  • اثر رطوبت زدایی قابل توجه: رطوبت گیرهای Airplus-(AP1902) تا 70 پینت (در شرایط RH 90% @ 86 درجه فارنهایت) آب را در روز حذف می کنند. در مقایسه با سایر محصولات، راندمان کاملاً بالاتر است. با جذب سریع رطوبت، در اتاق های متوسط ​​تا بزرگ جا می شود. اگر فضا کوچکتر باشد، تأثیر آن آشکارتر خواهد بود.
  • حالت های چند منظوره و عملکرد هوشمند: چهار حالت استاندارد، باران، خشک کردن، خواب، می تواند بر اساس اثر مورد انتظار انتخاب شود. رطوبت ثابت هوشمند - رطوبت گیرهای زیرزمین برای خانه رطوبت را به طور خودکار تشخیص می دهند و با دقت تنظیم می کنند تا آن را در سطح مورد نظر حفظ کنند. علاوه بر این، عملکرد زمان‌بندی دو طرفه رطوبت‌گیر برای اتاق خواب شما را از انتظار برای روشن/خاموش کردن رها می‌کند. باری از دردسر را نجات دهید.
  • زهکشی راحت و خاموش شدن خودکار: با شلنگ رطوبت گیر، تخلیه مداوم راحت تر و صرفه جویی در تلاش می شود. همراه با مخزن آب با ظرفیت زیاد، از کارهای پر دردسر جلوگیری می کند. اگر مخزن 4.1 لیتری پر باشد، رطوبت گیر به طور خودکار خاموش می شود تا زمانی که آن را خالی کرده و در محل مناسب قرار دهید. مطمئن باش!
  • کاربرد گسترده و حرکات انعطاف پذیر: با رطوبت زدایی با راندمان بالا و طراحی جمع و جور، این رطوبت گیر ایده آل برای حمام در اتاق نشیمن، آشپزخانه، RV، کمد و غیره نیز به خوبی کار می کند. در عین حال، رطوبت گیر زیرزمین ما را می توان به راحتی با یونیورسال حمل کرد. چرخ ها. هر جای خانه را دور از رطوبت نگه دارید.
  • بهترین خدمات پس از آن: محصول با یک سرویس با کیفیت 2 ساله جایگزین یا بازپرداخت کامل ارائه می شود. اگر مشکلی با رطوبت گیر ما برای زیرزمین یا تجربه کاربری وجود دارد، لطفاً با ما تماس بگیرید.

 

جزییات فنی

نام تجاری ایرپلاس
ابعاد بسته بندی ‎66.04 x 43.18 x 30.48 سانتی‌متر؛ 15.88 کیلوگرم
ظرفیت 70 پینت
وزن مورد 15.9 کیلوگرم

توضیحات محصول

درباره دستگاه رطوبت گیر قابل حمل Airplus

برخلاف دیگر رطوبت گیرهای کوچک یا رطوبت گیرهای کوچک، محصول ما دارای اندازه مناسب با طراحی فشرده است. با راندمان بالاتر از رطوبت‌گیر 30 پینتی، حذف حداکثر 70 پینت (تحت 90% RH در شرایط 86 درجه فارنهایت) رطوبت در روز، به عنوان رطوبت‌گیر حمام، رطوبت‌گیر کمد، رطوبت‌گیر RV، و غیره بسیار عالی عمل می‌کند. شلنگ تخلیه رطوبت ساز، راحت تر تخلیه کنید. قطعا بهترین انتخاب!

علاوه بر این، ما یک تیم خدمات عالی داریم. اگر به کمک نیاز دارید، لطفاً مستقیماً با ما تماس بگیرید. ما تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا همه مشکلات شما را حل کنیم. رطوبت گیر برای خانه، رطوبت گیر ایمن