1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه رطوبت گیر
  4. دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Pro Breeze 20L - ارسال ...

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Pro Breeze 20L - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دستگاه رطوبت گیر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • رطوبت گیر 20 لیتری Pro Breeze با نمایشگر دیجیتالی رطوبت، حالت خواب، زهکشی مداوم، خشک کردن لباس ها و تایمر 24 ساعته - ایده آل برای رطوبت و تراکم
  • Pro Breeze 20L/Day Dehumidifier with Digital Humidity Display, Sleep Mode, Continuous Drainage, Laundry Drying and 24 Hour Timer - Ideal for Damp and Condensation

ده الی پانزده روز کاری

برند : Pro Breeze

مدل : PB-08-AE

قیمت محصول :

105,000,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 13.8 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Pro Breeze 20L - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری Pro Breeze
مساحت طبقه 322.8 فوت مربع
رنگ سفید
ظرفیت 20 لیتر
ابعاد محصول 20D x 32W x 58H سانتی متر

درباره این محصول

  • مصرف کم انرژی - این رطوبت گیر 20 لیتری در روز توسط Pro Breeze از یک کمپرسور بسیار کارآمد، یک تایمر روشن/خاموش 24 ساعته و یک سیستم خاموش کننده خودکار صرفه جویی در انرژی استفاده می کند - به شما کمک می کند مصرف برق و قبض های انرژی را کاهش دهید.
  • رطوبت زدایی آرام - این رطوبت گیر برای خانه و محل کار از جدیدترین فناوری کمپرسور بی صدا برای مبارزه با رطوبت بدون ایجاد مزاحمت در آشپزخانه، اتاق خواب، حمام، گلخانه یا گاراژ استفاده می کند.
  • 20 لیتر در روز - رطوبت گیر ایده آل برای استفاده در اتاق های متوسط ​​تا بزرگ در اطراف خانه. برای جلوگیری از کپک زدن روی دیوارها و بوی کپک زدگی رطوبت را از بین می برد. با یک مخزن آب بسیار بزرگ 5.5 لیتری که در صورت پر شدن به طور خودکار خاموش می شود و یک شلنگ تخلیه برای کار مداوم تا 20 لیتر آب در روز استخراج می کند.
  • سنسور رطوبت اتوماتیک و نمایشگر دیجیتال - رطوبت گیر برقی Pro Breeze 20L دارای کنترل های تک لمسی و نمایشگر دیجیتال LED برای تنظیم سرعت فن و رطوبت مطلوب بین 30-80٪ است. سنسور رطوبت خودکار هوشمند با چراغ های نشانگر به شما امکان می دهد رطوبت اتاق را ردیابی کنید و پس از رسیدن به رطوبت هدف، رطوبت گیر را خاموش می کند.
  • تایمر 24 ساعته و حالت لباسشویی - تایمر داخلی به شما امکان می دهد رطوبت گیر را در یک پنجره 24 ساعته روشن یا خاموش کنید. این مدل دارای 4 حالت شامل حالت خشک کردن لباس، قفل کودک، یخ زدایی خودکار و نمایشگر خواب می باشد.

 

جزییات فنی

ابعاد محصول 20 × 32 × 58 سانتی متر؛ 13.8 کیلوگرم
وزن مورد 13.8 کیلوگرم
باتری های مورد نیاز نه

 

توضیحات محصول

ماژول Pro Breeze Top

رطوبت گیر Pro Breeze 20L

رطوبت گیر کمپرسور Pro Breeze 20L

 

لوگوی Pro Breeze UK

Pro Breeze - لوازم خانگی

رهبر جهانی در لوازم خانگی، رطوبت گیر و تصفیه کننده هوا. در سطح بین المللی برای توسعه محصولات با ارزش استثنایی و پیشرو در بازار شهرت دارد.

  • محصولات پیشرو در بازار
  • بیش از 500000 مشتری خوشحال
  • متخصصان هوا درمانی
  • برند مشتری مدار

رطوبت گیر Pro Breeze 20L

دارای نمایشگر دیجیتالی رطوبت، حالت خواب، خشک کردن لباس، زهکشی مداوم و تایمر 24 ساعته

این رطوبت گیر با کارایی بالا Pro Breeze به سرعت و کارآمد رطوبت، کپک و رطوبت هوا را از بین می برد. این دستگاه از یک کمپرسور کم مصرف برای حذف حداکثر 20 لیتر رطوبت در روز استفاده می کند و برای استفاده در فضاهای بزرگ با مشکلات رطوبت پایدار ایده آل است.

یک مخزن بزرگ آب 5.5 لیتری جمع آوری مداوم رطوبت را در طول روز تضمین می کند و یک شلنگ زهکشی برای لوله کشی اختیاری در یک زهکش یا ظرف برای استفاده طولانی مدت گنجانده شده است.

چهار چرخ برای حمل و نقل تعبیه شده است.

  • حداکثر 20 لیتر رطوبت در روز را استخراج می کند
  • مخزن آب بزرگ با ظرفیت 5.5 لیتر
  • تایمرهای 24 ساعته خودکار روشن و خاموش
  • صفحه نمایش LED لمسی با Sleep و Child Lock
  • خشک کردن لباس، قدرت بالا/کم، حالت های فقط فن
  • سنسور اتوماتیک رطوبت (Humidistat)
  • سیستم یخ زدایی و زهکشی مداوم
  • چراغ های نشانگر رطوبت

رطوبت گیر Pro Breeze 20L

رطوبت گیر کمپرسور Pro Breeze 20L

رطوبت گیر کمپرسور Pro Breeze 20L

رطوبت گیر کمپرسور Pro Breeze 20L

 

کنترل های دیجیتال

از کنترل کامل بر روی تمام تنظیمات رطوبت زدایی از جمله تایمر، سرعت فن و هدف رطوبت از طریق صفحه کنترل ساده و آسان لذت ببرید.

سیستم چهار چرخ

چهار چرخ کرچک به راحتی در قسمت زیرین رطوبت‌گیر قرار گرفته‌اند تا امکان جابه‌جایی آسان بدون نیاز به هر بار بلند کردن دستگاه فراهم شود. اینها را می توان به راحتی بر اساس اولویت نصب یا برداشت.

شیلنگ تخلیه مداوم

در صورت نیاز به محلول زهکشی دائمی، یک شلنگ زهکشی پیوسته نیز گنجانده شده است. این را می توان به داخل یک زهکش، سطل یا ظرف نگهداری مناسب هدایت کرد.

مخزن آب بزرگ

این دستگاه رطوبت گیر Pro Breeze دارای مخزن بزرگ آب 5.5 لیتری است. هنگامی که دستگاه پر است، سنسور به طور خودکار دستگاه را خاموش می کند تا از هرگونه نشتی یا ریزش ناشی از پر شدن بیش از حد جلوگیری شود.

رطوبت گیر Pro Breeze 20L

سه مزیت مهم استفاده از رطوبت‌گیر Pro Breeze:

رطوبت گیر Pro Breeze 20L

رطوبت گیر Pro Breeze 20L

رطوبت گیر Pro Breeze 20L

 

رطوبت و مشکلات تنفسی

رطوبت بالا به طور مستقیم با بسیاری از مشکلات تنفسی، به ویژه در کودکان خردسال مرتبط است. این بستر مناسبی برای رشد کنه های گرد و غباری است که در مبلمان، فرش ها و ملافه های شما زندگی می کنند. کاهش رطوبت به ریشه کنی کنه ها کمک می کند و از محرک های موجود در هوا جلوگیری می کند و کیفیت هوای اطراف شما را بهبود می بخشد.

با کپک های مرطوب و سیاه مبارزه کنید

کپک یک مشکل رایج در بسیاری از خانواده ها است. این می تواند نشان دهنده رطوبت بالا باشد و ممکن است باعث شود اتاق شما بوی نامطبوع و کپک زدگی بدهد. کپک سیاه سمی ترین است و می تواند مایکوتوکسین های مضر را در هوا آزاد کند. با رطوبت 50 درصد شروع به رشد می کند، بنابراین بسیار مهم است که سطح رطوبت اتاق خود را کنترل کنید تا از رشد آن جلوگیری کنید

 تراکم را ریشه کن کنید

تراکم ظاهر شده در داخل پنجره های شما یک علامت هشدار کلیدی است که نشان می دهد اتاق شما با رطوبت بالا و رطوبت محبوس شده مشکل دارد. این رطوبت بیش از حد می تواند منجر به مشکلات بزرگی برای ناحیه مجاور شود، مانند لکه شدن دیوارها، تغییر رنگ و حتی پوسته شدن. با رطوبت گیر در خانه با رطوبت اضافی مبارزه کنید.