1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه رطوبت گیر
  4. دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Pro Breeze Dehumidifier - ار...

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Pro Breeze Dehumidifier - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دستگاه رطوبت گیر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • رطوبت گیر برقی Pro Breeze 20 متر مربع - مینی رطوبت گیر هوا جمع و جور و قابل حمل برای رطوبت کپک مرطوب در خانه آشپزخانه اتاق خواب کاروان اداری گاراژ حمام زیرزمین 500 میلی لیتر سفید
  • Pro Breeze Electric Dehumidifier 20 Square Metres - Compact And Portable Mini Air Dehumidifier For Damp Mould Moisture In Home Kitchen Bedroom Caravan Office Garage Bathroom Basement 500ml White

ده الی پانزده روز کاری

برند : Pro Breeze

مدل : PB-02

قیمت محصول :

4,250,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.4 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Pro Breeze Dehumidifier - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری Pro Breeze
مساحت طبقه 215 فوت مربع
رنگ سفید
ویژگی های خاص ظرفیت 0.5 لیتر، عملکرد خاموش شدن خودکار برای ایمنی، کارآمد انرژی. رطوبت، کپک، رطوبت خانه شما را از بین می برد،ظرفیت 0.5 لیتر، عملکرد خاموش شدن خودکار برای ایمنی، کارآمد انرژی. رطوبت، کپک، رطوبت خانه شما را از بین می برد، 
ظرفیت 500 میلی لیتر

درباره این محصول

  • رطوبت را از بین می برد: برای از بین بردن رطوبت، قالب و رطوبت از خانه، آشپزخانه، حمام، اتاق خواب، کاروان، گاراژ یا زیرزمین شما عالی است.
  • پوشش بزرگ 10-20 متر مربع: رطوبت گیر Pro Breeze می تواند تا 20 متر مربع را پوشش دهد. این رطوبت گیر قدرتمند با ظرفیت مخزن آب 500 میلی لیتری قادر است تا 250 میلی لیتر رطوبت را از بین ببرد.
  • فوق العاده بی صدا و کارآمد: فناوری ترمو-الکتریک Peltier (بدون نیاز به کمپرسور) اجازه می دهد تا عملیات سازگار با محیط زیست بی سر و صدا انجام شود و آن را برای استفاده در اتاق خواب و دفاتر عالی می کند.
  • خاموش شدن خودکار: با عملکرد خاموش شدن خودکار طراحی شده است، که با پر شدن مخزن آب فعال می شود و زمانی که نیاز به تخلیه دارد به شما اطلاع می دهد. به سادگی مخزن آب را با خروجی آسان برای استفاده خالی کنید و آن را دوباره در رطوبت ساز قرار دهید.
  • تسکین آلرژی: با از بین بردن هاگ های کپک و کنه های گرد و غبار که محرک های رایج برای مبتلایان به آلرژی و کسانی که مشکلات تنفسی دارند به بهبود کیفیت هوا کمک می کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری Pro Breeze
شماره مدل PB-02
رنگ سفید
ابعاد محصول 18 × 28 × 16 سانتی متر؛ 1.04 کیلوگرم
ظرفیت 500 میلی لیتر
توان / وات 23 وات
ویژگی های خاص ظرفیت 0.5 لیتر، عملکرد خاموش شدن خودکار برای ایمنی، کارآمد انرژی؛ رطوبت، کپک، رطوبت خانه شما را از بین می برد،
وزن مورد 1.04 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

ماژول Pro Breeze Top

رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

مینی رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

 

لوگوی Pro Breeze UK

Pro Breeze - لوازم خانگی

برند بریتانیایی و پیشرو جهانی در لوازم خانگی و خانگی. در سطح بین المللی برای توسعه محصولات با ارزش استثنایی و پیشرو در بازار شهرت دارد.

  • محصولات پیشرو در بازار
  • بیش از 500000 مشتری خوشحال
  • متخصصان لوازم هوا
  • برند متمرکز بر مشتری

مینی رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

با عملکرد کم انرژی و Whisper Quiet

این مینی رطوبت ساز کاملاً جدید از Pro Breeze به سرعت و کارآمد رطوبت، کپک و رطوبت هوا را از بین می برد. برای استفاده در فضاهای کوچک مانند آشپزخانه، گاراژ، زیرزمین، کاروان، کمد لباس، قایق یا هر مکان دیگری که مستعد هوای مرطوب است، عالی است. این دستگاه از فناوری پیشرفته peltier بهره می‌برد که نه تنها در مصرف انرژی بسیار کارآمد است، بلکه بی‌صدا نیز زمزمه می‌کند و به شما امکان می‌دهد آن را در تمام طول روز و شب بدون هیچ صدای بلند یا مزاحم اجرا کنید.

  • مخزن آب بزرگ با ظرفیت 500 میلی لیتر
  • حداکثر 250 میلی لیتر رطوبت در روز را استخراج می کند
  • انرژی کارآمد با مصرف برق کم
  • خاموش شدن خودکار و چراغ نشانگر در هنگام پر شدن
  • تکنولوژی peltier فوق العاده آرام
  • جاذب رطوبت قابل حمل و سبک
  • ایده آل برای خانه، اداره، زیرزمین، قایق یا کاروان

رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

 

مخزن آب بزرگ و خاموش شدن خودکار

هنگامی که مخزن آب 500 میلی‌لیتری به حداکثر ظرفیت رسید، یک چراغ نشانگر مناسب به شما امکان می‌دهد بفهمید که پر است - رطوبت‌گیر کوچک به طور خودکار خاموش می‌شود تا زمانی که مخزن خالی شود. به سادگی آن را از رطوبت‌گیر خارج کنید، دوشاخه را بیرون بکشید و از طریق خروجی آب با کاربری آسان، آن را در سینک یا تخلیه تخلیه کنید.

جمع و جور و قابل حمل

به لطف اندازه مناسب، رطوبت گیر کوچک را می توان به راحتی بین اتاق ها حمل کرد و در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید قرار داد. از آن در اتاق خواب، پشت میز و یا در هر فضای شخصی استفاده کنید تا از شر رطوبت و تراکم خلاص شوید.

فوق العاده بی صدا و کم مصرف

این رطوبت‌گیر مینی با استفاده از خنک‌کننده ترموالکتریک (پلتیه) که با مصرف انرژی کم، کم صدا و کم مصرف است، برای استفاده در اتاق‌خواب، کمد حمام و کاروان‌ها عالی است.

 

رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

رطوبت گیر Pro Breeze 500ml

 

رطوبت و مشکلات تنفسی

رطوبت بالا به طور مستقیم با بسیاری از مشکلات تنفسی، به ویژه در کودکان خردسال مرتبط است. این بستر مناسبی برای رشد کنه های گرد و غباری است که در مبلمان، فرش ها و ملافه های شما زندگی می کنند. کاهش رطوبت به ریشه کنی کنه ها کمک می کند و از محرک های موجود در هوا جلوگیری می کند و کیفیت هوای اطراف شما را بهبود می بخشد.

با کپک های مرطوب و سیاه مبارزه کنید

کپک یک مشکل رایج در بسیاری از خانواده ها است. این می تواند نشان دهنده رطوبت بالا باشد و ممکن است باعث شود اتاق شما بوی نامطبوع و کپک زدگی بدهد. کپک سیاه سمی ترین است و می تواند مایکوتوکسین های مضر را در هوا آزاد کند. با رطوبت 50 درصد شروع به رشد می کند، بنابراین بسیار مهم است که سطح رطوبت اتاق خود را کنترل کنید تا از رشد آن جلوگیری کنید.

تراکم را ریشه کن کنید

تراکم ظاهر شده در داخل پنجره های شما یک علامت هشدار کلیدی است که نشان می دهد اتاق شما با رطوبت بالا و رطوبت محبوس شده مشکل دارد. این رطوبت بیش از حد می تواند منجر به مشکلات بزرگی برای ناحیه مجاور شود، مانند لکه شدن دیوارها، تغییر رنگ و حتی پوسته شدن. با رطوبت گیر در خانه با رطوبت اضافی مبارزه کنید.