1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه رطوبت گیر
  4. دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Home Electric Dehumidifier - ا...

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Home Electric Dehumidifier - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

دستگاه رطوبت گیر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • رطوبت گیر برقی خانگی خشک کن 24 ساعته هوشمند لمسی و صفحه نمایش LED می تواند رطوبت، عملکرد یخ زدایی در دمای پایین و برای خانه، آشپزخانه، حمام، زیرزمین، دفتر را تنظیم کند.
  • Home Electric Dehumidifier Air Dryer 24h Smart Touch & LED Display It can set humidity, low temperature defrosting function and for in Home, Kitchen, Bathroom, Basement, Office

ده الی پانزده روز کاری

برند : TDOO

مدل : TDOO

قیمت محصول :

5,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 2.4 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل Home Electric Dehumidifier - ارسال 10 الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری TDOO
رنگ سفید
ظرفیت 800 میلی لیتر، 2200 میلی لیتر
ابعاد محصول 13.7D x 24.5W x 37.5H سانتی متر
حالت کاربری مداوم

درباره این محصول

  • 【 رطوبت گیر ایمن و هوشمند】 این رطوبت گیر کوچک دارای مخزن بزرگی است که می تواند تا 2200 میلی لیتر / 74.5 اونس آب را در خود نگه دارد. می توانید آن را در حمام یا آشپزخانه قرار دهید، بدون نیاز به ریختن آب هر روز. همچنین دارای عملکرد خاموش شدن خودکار است، هنگامی که مخزن آب پر از آب است، رطوبت گیر به طور خودکار خاموش می شود. استفاده از رطوبت گیر حتی زمانی که در خانه نیستید بی خطر است.
  • 【نمایشگر هوشمند با کارایی بالا】این رطوبت گیر کوچک دارای صفحه نمایش هوشمند است که می تواند به شما کمک کند دما و رطوبت داخل را به وضوح ببینید. شما همچنین می توانید عملکرد تصفیه هوا را انتخاب کنید، می تواند به سرعت رطوبت اتاق را کاهش دهد و هوا را خشک کند، که به شما در بهبود کیفیت هوا و ایجاد یک محیط زندگی سالم تر و راحت تر کمک می کند.
  • 【فوق العاده بی صدا و دو حالت کار】 رطوبت گیر طراحی شده با حالت قدرت بالا و حالت خواب که نیازهای مختلف همه را برآورده می کند. می توانید آزادانه بین 2 حالت (تصفیه هوا و یخ زدایی) جابجا شوید. حالت خواب فوق‌العاده بی‌صدا است، با عملکرد ملایم 30 دسی‌بل و حالت خواب، به شما اجازه می‌دهد آرام بخوابید.
  • 【محیطی راحت ایجاد کنید】 رطوبت گیر خانه ما حداکثر 600-800 میلی لیتر در 24 ساعت رطوبت را حذف می کند. آب در روز مصرف می کند و برای خانه هایی تا 480 فوت مربع مانند حمام، اتاق خواب، کمد، آشپزخانه مناسب است. طبق تحقیقات، اگر رطوبت هوای بالای 50 درصد باعث ناراحتی یا سایر مشکلات سلامتی شود، این رطوبت‌گیر می‌تواند رطوبت را زیر 45 درصد نگه دارد و رطوبت را جمع‌آوری کرده و هوای تازه را آزاد می‌کند و محیطی سالم برای شما فراهم می‌کند.
  • رطوبت گیر 【صرفه جویی در فضا و قابل حمل】 در اندازه کوچک (9.6 x 5.7 x 14.8 اینچ) و سبک وزن (5.5 پوند) است. یک دسته حمل برای کاربردی بودن در بالا با طراحی ارگونومیک خوب، حمل مخزن را به یک زهکش و سینک برای کاربران آسان می کند و به راحتی رطوبت گیر فضای کوچک را به اتاق دیگری منتقل می کند. رطوبت گیر خانگی دارای یک دکمه روشن خاموش ساده است که به راحتی در بالای دستگاه قرار دارد.

 

جزییات فنی

نام تجاری TDOO
رنگ سفید
ابعاد محصول 13.7 x 24.5 x 37.5 سانتی متر؛ 2.4 کیلوگرم
ظرفیت 800 میلی لیتر، 2200 میلی لیتر
وزن مورد 2.4 کیلوگرم

 

توضیحات محصول

رطوبت گیر 1

رطوبت گیر ما چه کاری می تواند برای شما انجام دهد؟

 

  • رطوبت زدایی با راندمان بالا این رطوبت گیر از فناوری کندانسور نیمه هادی برای کمک به استخراج رطوبت از هوا استفاده می کند که سالم تر از رطوبت زدایی شیمیایی است. پس از صدها آزمایش، این نوع رطوبت گیرهای کوچک عملکرد بهتری خواهند داشت.

 

 

  • رطوبت هوا را تنظیم کنید. رطوبت گیر برقی ما می تواند رطوبت اضافی را از حمام، زیرزمین، اتاق خواب، آشپزخانه، گاراژ، RV و غیره شما حذف کند. به طور موثر کیفیت هوا را بهبود می بخشد.

 

 

  • حفظ راحتی و از بین بردن بو. این رطوبت گیر قابل حمل می تواند لباس ها را در هوای مرطوب خشک و تمیز نگه دارد. تراکم پنجره ها را از بین ببرید، از کپک زدن و پوسته شدن دیوارها جلوگیری کنید.

 

 

  • خانه ای سالم بسازید. دستگاه های رطوبت گیر برای خانه می توانند رطوبت را در 50 تا 60 درصد کنترل کنند که راحت ترین رطوبت برای انسان است. با استفاده از این رطوبت گیر می توانید خانه راحت و سالم تری برای خانواده خود داشته باشید.

 

7

شما آن را دوست خواهید داشت!

با مخزن شفاف می توانید به راحتی متوجه شوید که چه مقدار آب از هوا خارج شده است.

2

رطوبت بیش از حد در هوا به راحتی می تواند باعث ناراحتی جسمی و حتی بد خوابی شود. ما توصیه می کنیم که رطوبت هوا 45٪ تا 60٪ باشد. در این فاصله افراد احساس راحتی در تنفس خواهند داشت. همچنین تأثیر رطوبت‌گیر برای خانه به دما، رطوبت، اندازه اتاق، سرعت هوا (بسته بودن پنجره‌ها یا درها) و غیره مربوط می‌شود.

3

4

5

 

ذخیره انرژی

رطوبت گیر پس از 45 ساعت کارکردن فقط 1 کیلووات ساعت برق مصرف می کند.

بی سر و صدا بدوید

هنگام کار، صدای رطوبت گیر کمتر از 35 دسی بل است، حتی اگر در شب کار کند، مزاحم خواب شما نمی شود.

خارج کردن/ورود تانک آسان است

4 مرحله بالا را دنبال کنید، به راحتی مخزن آب را خالی کنید و دوباره آن را داخل رطوبت گیر قرار دهید."

7