1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. دستگاه رطوبت گیر
  4. دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل HOGARLABS 16L - ارسال 10 ...

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل HOGARLABS 16L - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

دستگاه رطوبت گیر
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • رطوبت گیر HOGARLABS 16L برای رطوبت خانه، رطوبت گیر هوشمند با زهکشی مداوم، تایمر 24 ساعته خاموش شدن خودکار، رطوبت گیر خشک کن لباسشویی ایده آل برای خانه، اتاق خواب، حمام، زیرزمین
  • HOGARLABS 16L Dehumidifiers for Home Damp, Intelligent Dehumidifier with Continuous Drainage, 24hr Timer Auto-off, Laundry Drying Dehumidifier Ideal for Home, Bedroom, Bathroom, Basement

ده الی پانزده روز کاری

برند : HOGARLABS

مدل : PDO9A-16

قیمت محصول :

30,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 12.2 کیلوگرم

معرفی محصول

دستگاه رطوبت گیر خانگی مدل HOGARLABS 16L - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

تجاری HOGARLABS
مساحت طبقه 2500 فوت مربع
رنگ سفید
ظرفیت 0.58 گالن
ابعاد محصول 22.5D x 22.5W x 45.6H سانتی متر

درباره این محصول

  • 16 لیتر در روز: رطوبت گیر ما می تواند تا 16 لیتر رطوبت را در روز از بین ببرد، رطوبت را می توان آزادانه از 30٪ تا 80٪ تنظیم کرد تا محدوده رطوبت سالم بین 45٪ تا 55٪، مناسب برای استفاده در خانه، حفظ شود. اتاق نشیمن، اتاق خواب، حمام، آشپزخانه، انبار، زیرزمین، دفتر.
  • کنترل هوشمند: سطح رطوبت مورد نظر خود را تنظیم کنید، رطوبت گیر به طور خودکار با تشخیص رطوبت محیط و مقایسه آن با مقدار رطوبتی که تنظیم کرده اید، روشن و خاموش می شود، با تایمر 24 ساعته می توانید زمان تعویض خودکار را از پیش تعیین کنید، که نه تنها راحت است، بلکه همچنین مصرف انرژی را کاهش می دهد.
  • حالت لباس خشک: حالت منحصر به فرد لباس خشک به شما امکان می دهد لباس ها را به طور موثر در روزهای مرطوب و بارانی خشک کنید، که همچنین می تواند آسیب رطوبت به لباس ها را کاهش دهد، مخصوصا برای خانواده هایی که نیازهای بالایی برای راحتی لباس دارند و خانواده هایی که فرزندان خردسال دارند.
  • طراحی منحصر به فرد: صفحه نمایش دیجیتالی سطح دقیق رطوبت را قادر می سازد تا به طور واضح تر خوانده شود، 4 چرخ جهانی و دسته های ارگونومیک به حرکت انعطاف پذیر آن کمک می کنند، صفحه فیلتر قابل شستشو می تواند عمر مفید دستگاه را افزایش دهد و ظاهر شیک با خانه شما بهتر مطابقت دارد.
  • مخزن بزرگ آب و زهکشی مداوم: با مخزن آب 2.2 لیتری که بزرگتر از سایر محصولات با ظرفیت رطوبت زدایی یکسان است، رطوبت گیر به طور خودکار هنگامی که مخزن پر شود خاموش می شود، همراه با یک شلنگ تخلیه برای تخلیه مداوم هنگامی که از آن برای مدت زمان طولانی استفاده می کنید. مدت زمان طولانی.

 

جزییات فنی

نام تجاری هوگارلبز
شماره مدل PDO9A-16
رنگ سفید
ابعاد محصول 22.5 x 22.5 x 45.6 سانتی متر؛ 12.18 کیلوگرم
ظرفیت 0.58 گالن
وزن مورد 12.2 کیلوگرم