1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور شکل دهنده صورت هوشمند KLEANE V-Fone Therapy- ...

ماساژور شکل دهنده صورت هوشمند KLEANE V-Fone Therapy- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دستگاه صورت KLEANE V، ماساژور شکل دهنده صورت هوشمند V، لاغری صورت لیفتینگ صورت V-Fone Therapy، دستگاه کاهش دهنده الکتریک سلولیت چانه (صورتی)

بیش از پانزده روز کاری

برند : KLEANE

مدل : V-Fone Therapy

ناموجود

مشخصات محصول

وزن 190 گرم

معرفی محصول

ماساژور شکل دهنده صورت هوشمند KLEANE V-Fone Therapy- ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری


  • 【ارتعاش】: پوست صورت را تسکین می دهد، استحکام پوست میکرو را بهبود می بخشد، خاصیت ارتجاعی صورت را افزایش می دهد، به طور کامل بلند می کند، عضلات صورت را سفت می کند و به صورت V شکل می دهد. از قدرت ارتعاشات استفاده کنید تا پوست خود را به آرامی محکم کنید.
  • 【ال سی دی فوتون تراپی】: دنده قابل تنظیم، عملکرد کنترل از راه دور بی سیم. بهبود خاصیت ارتجاعی فیبر عضلانی صورت، فعال کردن فعالیت کلاژن، و سفت کردن پوست. باعث می شود پوست صورت از ماساژ SPA متفاوت لذت ببرد. مناسب برای هیپرتروفی عضله ماسچر، تجمع چربی، بزرگ شدن عضلات جلویی، شل شدن عضلات، پوست لکه دار.
  • 【هوشمند و قابل اجرا】: طراحی ارگونومیک، کاملاً متناسب با کانتور صورت است، شکل حلقه تاشو با تمام اشکال صورت مطابقت دارد، و طول هدبند قابل تنظیم است. این ابزار از شدت های مختلف قرمز و آبی به طور متناوب برای درخشش پوست و بهبود موثر خطوط صورت و دوتایی چانه استفاده می کند.
  • 【استفاده و حمل آسان】: می‌توانید شدت را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید، فقط در حین مطالعه، خواب، تماشای تلویزیون یا انجام کارهای خانه به مدت 10 دقیقه از دستگاه لیفت صورت استفاده کنید. کوچک و سبک، برای استفاده در ادارات، منازل و مسافرت مناسب است و برای ماساژ صورت در هر زمان و مکان مناسب است.
  • 【بدنه سبک + طرح های مناسب】: تجربه استفاده راحت و فوق العاده. کوچک و دوست داشتنی، قابلیت ذخیره سازی تاشو، حمل آسان. عملکرد بی سیم رایگان و راحت است، و مراقبت از پوست را می توان در هر زمان و هر مکان انجام داد.

مشخصات محصول

  • تاریخ اولین در دسترس: 18 نوامبر 2022
  • سازنده: KLEANE
  • ASIN : B0BMV11W11

توضیحات محصول

 

دستگاه لیفت صورت LED فوتون تراپی فیشال لاغری لرزش ماساژ صورت دو چانه V شکل لیفت گونه صورت

ویژگی ها
- کیفیت بالا: این ماساژور برقی شکل دهنده صورت v دارای لرزش با فرکانس بالا 3500 بار در دقیقه در دقیقه است که به طور موثر پوست را بلند و سفت می کند، پف را از بین می برد و به لاغر شدن صورت کمک می کند.
- درمان با نور قرمز: این ابزار لیفتینگ صورت هوشمند فعالیت سلول های پوست را بهبود می بخشد، متابولیسم و ​​ترشح کلاژن را افزایش می دهد، گردش خون را تسریع می کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد، پوست را ترمیم می کند و در برابر اکسیداسیون مقاومت می کند.
- درمان با نور نارنجی: از خشکی پوست جلوگیری می کند، خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش می دهد و پیری پوست را به تاخیر می اندازد.
- درمان با نور سبز: پوست خشن، چین و چروک، جوش های سرسیاه و آکنه ناشی از خستگی و استرس روحی.
- درمان با نور آبی: هنگامی که ماساژور برقی صورت از نور آبی استفاده می کند، می تواند التهاب رایج پوست را مهار کند، پوست را آرام کند، چربی را متعادل کند و پوست را سفید کند، چین و چروک ها را از بین ببرد و منافذ را کوچک کند، پوست را تسکین دهد و پوست را در شرایط خوبی نگه دارد. 

12 نوع سرعت ماساژ ارتعاشی، کمپرس گرم با دمای ثابت.
- حالت پلاستیسیته 1 تا 3 سرعته: مناسب برای افراد با کوتیکول نسبتا حساس
- حالت سفت شدن 4 تا 5 سرعت: مناسب برای افرادی که چربی عضلانی ماسچر نیروی متوسط ​​و چانه دوتایی دارند.
- حالت بالابر 6-12 سرعته: از افراد بیش از نیم سال برای تجمیع استفاده کنید.