1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور دست برقی با گرما و فشرده سازی مدل Comfi...

ماساژور دست برقی با گرما و فشرده سازی مدل Comfier Hand Massager For Arthritis - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور دستی Comfier برای آرتریت و تونل کارپال، ,قابل شارژ و کنترل برنامه, ماساژور دستی برقی با گرما و فشرده سازی, ماساژور تونل کارپال, هدیه برای پدر,مادر,مردان,او
  • Comfier Hand Massager For Arthritis And Carpal Tunnel, ,Rechargeable & App Control,Electric Hand Massager With Heat And Compression,Carpal Tunnel Massager,Gifts For Dad,Mom,Men,Him

بیش از پانزده روز کاری

برند : Comfier

مدل : COMFIER

قیمت محصول :

10,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.3 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور دست برقی با گرما و فشرده سازی مدل Comfier Hand Massager For Arthritis - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

منبع انرژی برقی
وزن مورد 1.3 کیلوگرم
نام تجاری COMFIER
رنگ سفید
ویژگی های خاص قابل شارژ

درباره این محصول

  • {تسکین موثر تونل کارپال} ماساژور دستی Comfier برای تسکین درد به منظور ارائه یک تجربه ماساژ جامع برای کمک به کاهش ناراحتی و درد ناشی از تونل کارپ طراحی شده است. این سه نوع ماساژ درمانی را ارائه می‌کند: فشرده‌سازی، لرزش و گرما. درمان موثر برای دست ها و مچ دست ها، به شما احساس آرامش، شادابی و عاری از درد می دهد.
  • {Intelligent APP Control} نه تنها می توانید این ابزار ماساژور دستی را با فشار دادن یک دکمه به راحتی کار کنید، بلکه می توانید به راحتی آن را با تلفن همراه خود نیز کنترل کنید. با استفاده از برنامه تلفن همراه بصری ما، می‌توانید به راحتی تنظیمات ماساژ را با شدت دلخواه خود تنظیم کنید. برنامه هوشمند ما به شما امکان می‌دهد تا یک تجربه ماساژ شخصی متناسب با ترجیحات شما داشته باشید، و لذت بردن از ماساژ فوق‌العاده با دستگاه ماساژور دستی ما را برای شما آسان‌تر می‌کند.
  • {تنظیمات چند منظوره} ماساژور دستی فشرده Comfier حالت های ماساژ متعددی را برای بهترین نیازهای آرامش شما فراهم می کند. با سه حالت فشرده سازی و لرزش مختلف، می توانید بهترین حالت را انتخاب کنید. علاوه بر این، ماساژور دستی ما دارای سه سطح گرمایش برای تسکین تسکین دهنده اختیاری است که برای کسانی که دست های خسته و درد دارند عالی است. عملکرد گرمایش همچنین به بهبود گردش خون در ناحیه دست و مچ کمک می کند و تجربه ماساژ را بیشتر می کند.
  • {قابل شارژ و قابل حمل}دستگاه‌های ماساژور دستی Comfier برای حمل آسان طراحی شده‌اند، با باتری قابل شارژ داخلی که می‌توان آن را با استفاده از کابل USB شارژ کرد. پس از شارژ کامل، می تواند به طور مداوم تا 90 دقیقه کار کند. برای اطمینان از استفاده ایمن، عملکرد ماساژ دارای یک تایمر خودکار است که پس از 15 دقیقه خاموش می شود. وزن آن تنها 1.65 پوند است که آن را به گزینه ای عالی برای استفاده در خانه، اداره یا هنگام مسافرت تبدیل می کند.
  • {Ideal Gift & Warranty}مادر خود را با هدیه مناسب روز مادر غافلگیر کنید یا پدر خود را با هدیه نهایی روز پدر خوشحال کنید - یک ماساژور دستی با کنترل APP که آرامش عمیقی را برای دستان شما فراهم می کند. اگر از ماساژور دستی هوشمند رضایت کامل ندارید، می توانید ظرف 30 روز آن را بدون هیچ هزینه ای مرجوع کنید. علاوه بر این، دارای یک سال ضمانت کیفیت است.