1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور دست برقی با گرما و فشرده سازی مدل Comfi...

ماساژور دست برقی با گرما و فشرده سازی مدل Comfier Hand Massager For Arthritis - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • دستگاه ماساژور دستی Comfier، ماساژور دستی بی‌سیم برقی با گرما و فشرده‌سازی، لرزش، ماساژور انگشت مچ نقطه فشار APP برای آرتریت و تونل کارپال، تسکین درد، هدایا (مشکی)
  • Comfier Hand Massager Machine,Electric Wireless Hand Massager with Heat & Compression, Vibration,APP Control Pressure Point Wrist Finger Massager for Arthritis & Carpal Tunnel,Pain Relief,Gifts(Black)

بیش از پانزده روز کاری

برند : Comfier

مدل : Comfier

قیمت محصول :

15,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 748 گرم

معرفی محصول

ماساژور دست برقی با گرما و فشرده سازی مدل Comfier Hand Massager For Arthritis - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

منبع انرژی برقی
وزن مورد 748 گرم
نام تجاری COMFIER
رنگ مشکی
ویژگی های خاص حرارتی، قابل شارژ

درباره این محصول

  • Ultimate Hand Relaxation - ماساژور دست برقی Comfier از ماساژ فشرده و فشرده سازی گرم استفاده می کند تا هر قسمت از دست شما را ناز کند و روی انگشتان و بند انگشتان کار کند تا آرامش عمیق را تضمین کند. ماساژور دستی با گرما به تسکین هر گونه گره و تسکین موثر تونل کارپال و کاهش درد انگشتان کمک می کند.
  • ماساژ فشار هوا - ماساژور کف دست Comfier فشار را در تمام طرف های دست شما فراهم می کند و 3 حالت، تازه کردن، مراقبت بهداشتی، آرامش و 3 سطح شدت را برای هر حالت اعمال می کند. ماساژور دست به فشار ریتمیک تمام دست شما از مچ دست گرفته تا کف دست و انگشتان کمک می کند.
  • کنترل بی سیم و صفحه لمسی - دستگاه ماساژور بی سیم Comfier با سیم شارژ، دست ها و انگشتان را از بالا به پایین برای رسیدن به آرامش عمیق آرام می کند. ماساژور دستی قابل شارژ برای استفاده در منزل، محل کار یا در حال حرکت قابل حمل است. به سادگی با 5،10،15 دقیقه تنظیمات تایمر را با لمس صفحه کنترل کنید. صفحه کنترل راحت است.
  • گرمایش اختیاری - ماساژور دستی Comfier با فشرده سازی گرما می تواند دستان شما را به سرعت گرم کند و مرطوب از خشکی جلوگیری کند. گرما درمانی ملایمی را ارائه می دهد که گردش خون را بهبود می بخشد و درد ماهیچه های دست، بی حسی، سردی انگشتان و کف دست را کاهش می دهد. با تنظیم 3 برنامه فشار با گرمایش اختیاری، حالت ماساژ خود را شخصی کنید.
  • هدیه برای زنان مردان - یک هدیه سالم ایده آل برای زنان مردان، ماساژ دست ها و احساس طراوت با استفاده از دستگاه ماساژ دستی. هدیه ای برای همسر، مادر، بابا یا هر عزیزی برای تسکین هر گونه درد دست. به هر دلیلی، اگر این ابزار ماساژور دستی انتظارات شما را برآورده نکرد، در عرض 30 روز عودت رایگان دارد.