1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور چشم مدل breo Eye Massager - ارسال 10 الی ...

ماساژور چشم مدل breo Eye Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور چشم breo با لرزش گرما، ماساژور چشم درمانی با فشرده سازی هوا، ماسک خواب ماساژور شیاتسو برای خستگی چشم، حلقه های تیره، خشکی چشم، بهبود خواب، هدیه کریسمس برای مردان و زنان، iSee 3s
  • breo Eye Massager with Heat Vibration, Eye Therapy Massager with Air Compression, Sleep Mask Shiatsu Massager for Eye Strain, Dark Circles,Dry Eye, Improve Sleep, Christmas Gift for Men/Women, iSee 3s

ده الی پانزده روز کاری

برند : breo

مدل : iSee 3s

قیمت محصول :

6,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 660 گرم

معرفی محصول

ماساژور چشم مدل breo Eye Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری داداش
رنگ آبی
محدوده سنی (توضیحات) بالغ
ویژگی های مواد طبیعی
تعداد واحد 1.00 شمارش

درباره این محصول

  • 【کاهش فشار چشم】ماساژ نقاط طب سوزنی مطابقت دقیق و ماساژ فشار هوای هوشمند 60 کیلو پاسکال: با ماساژ نقطه طب سوزنی CuanZhu/ SiZhuKong / Temple / ChengQi / JingMing برای تحریک نقاط طب سوزنی موضعی برای تسکین خشکی چشم و خستگی.
  • 【ماساژ حرارتی قدرتمند】 ماساژ گرمایشی با دمای ثابت و لرزش چند فرکانس: پدهای گرمایش داخلی دمای مناسبی بین 104 تا 107 درجه فارنهایت (40-42 درجه فارنهایت) فراهم می‌کنند که می‌تواند به طور موثر نقاط گردش خون در اطراف چشم را تحریک کند. و خستگی چشم را برطرف می کند. حلقه های تیره، کیسه های چشم، خطوط ریز و چین و چروک را بهبود می بخشد.
  • 【 کمک کننده خواب】 ماساژور چشم می تواند به شما کمک کند تا در هر زمان استراحت کرده و چشم خود را ماساژ دهید، زمانی که برای مدت طولانی در خانه کار می کنید، خستگی چشم را کاهش دهید.
  • 【180 درجه قابل حمل و قابل حمل】 فقط ماساژور چشم 320 گرمی 180 درجه تاشو و راحت است. با عملکرد یک کلید بی سیم و دور سر قابل تنظیم که متناسب با تمام اشکال صورت است و در هر زمان و هر مکان استراحت می کند.

 

توضیحات محصول

ماساژور چشم Breo با لرزش حرارتی، ماساژور چشم درمانی با فشرده سازی هوا، ماسک خواب

iSee 3s

سلامتی و تندرستی برای چشم و مغز شما

لطفا بگذارید چشمتان استراحت کند

ماساژور چشم "breo iSee3S" می تواند به شما کمک کند تا در هر زمان استراحت کرده و چشم خود را ماساژ دهید، زمانی که برای مدت طولانی در خانه کار می کنید، خستگی چشم را کاهش دهید.

iSee 3s

iSee 3s

iSee 3s

قابل حمل

سه حالت آرگوئیسم منحصر به فرد

42 فشرده سازی حرارتی

قوس ارگونومیک و آستر سازگار با پوست

تاشو و قابل حمل