1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور پا مدل Peng General Foot PGT531 - ارسال 10 ...

ماساژور پا مدل Peng General Foot PGT531 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور عمومی پا پنگ با گرما، دستگاه ماساژور پا شیاتسو برای تسکین درد پا از فاسییت کف پا، بهبود گردش خون، هدیه برای زنان، مردان، سایز 12 حالت چندگانه
  • Peng General Foot Massager with Heat, Shiatsu Feet Massager Machine for Relieve Foot Pain from Plantar Fasciitis, Improve Circulation,Gifts for Women,Men,Size 12 Multiple Modes

ده الی پانزده روز کاری

برند : Peng General

مدل : PGT531

قیمت محصول :

6,500,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.16 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور پا مدل Peng General Foot PGT531 - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

استفاده برای مچ پا
منبع انرژی سیم برقی
نام تجاری پنگ ژنرال
رنگ مشکی
ویژگی های خاص حرارت

درباره این محصول

  • 【راحت تر】- ماساژور پا Peng General ارتقا یافته جدید با 5 سطح شدت و 5 حالت، برای غوطه ور شدن کامل پای شما در آن. کل کف پاهای شما را ماساژ می دهد، از طرفین با فشار بر اساس تنظیم هوا به داخل فشار می آورد. پیشنهاد کنید از جوراب برای تمیز نگه داشتن داخلی استفاده کنید. به گردش خون کمک کنید تا بعد از خیساندن پا به صورت گرم از آن استفاده کنید.
  • 【فشرده هوا با پوشش کامل】- ماساژور پا با 5 سطح قابل تنظیم ماساژ فشاری در کف پا، پاشنه و مچ پا. هنگامی که با ورز دادن ترکیب می شود، عملکرد بهتری دارد تا درد پا را بیشتر آرام کند. توصیه می شود برای اولین بار با شدت کم شروع کنید تا از احساس آسیب دوری کنید. پس از چند بار ماساژ، درد پا کاهش یافته و احساس بهتری خواهید داشت.
  • 【تسکین درد و استرس پا】- ماساژور پا Peng Genera با ویژگی های حرارتی غلتک های نوآورانه شیاتسو برای ارائه ماساژ غلتشی و خمیری عمیق برای درد پا، هدف قرار دادن اعصاب و مفاصل عمیق، و همچنین نقاط طب سوزنی پا برای تسکین التهاب کف پا و نوروپاتی درد
  • 【ماساژ ویبره】- یک ماساژ ارتعاشی اضافی روی انگشت پا برای ناز کردن کامل پاهای شما. به شما این امکان را می دهد که پس از ایستادن/پیاده روی طولانی مدت پاهای خود را تازه کنید. 5 سرعت ماساژ ارتعاشی نیازهای بهینه ماساژ شما را برآورده می کند. به راحتی و آزادانه تنظیمات را برای ماساژ پاهای قابل حمل در مطب یا خانه روشن/خاموش یا سفارشی کنید.
  • 【نظافت آسان، هدیه ایده آل】- آستین های جداشدنی پا قابل شستشو هستند، ماساژور پا شیاتسو را تمیز نگه دارید. این برای اندازه پا تا 12 مناسب است. هدایایی عالی برای افراد در هر سنی در روز تولد، روز مادر، روز پدر، روز شکرگزاری و کریسمس.

 

توضیحات محصول

 

توجه داشته باشید:

این محصول برای استفاده پزشکی در نظر گرفته نشده است. این فقط برای ارائه یک ماساژ در نظر گرفته شده است.

با دکمه های لمسی، عملکرد را می توان به راحتی با لمس دست یا پا کنترل کرد.

اگر پاهای کوچکی دارید و می خواهید پاشنه های خود را ماساژ دهید، لطفاً پاهای خود را تا حد امکان به پاشنه ماساژور نزدیک کنید.

اگر حتی با شدت ماساژ کم و فشار هوای کم همچنان احساس ناراحتی در پا دارید، توصیه می کنیم برای به حداقل رساندن فشار، یک جفت جوراب ضخیم بپوشید.

عملکرد حرارتی مطابق با استانداردهای ایمنی بین المللی ساخته شده است که سرعت گرم شدن محصول را محدود می کند. بنابراین، طبیعی است که بعد از 5-7 دقیقه از فعال کردن عملکرد، گرما احساس شود.

این ماساژور برای افرادی که دارای ضربان‌ساز، بیماری‌های قلبی، ترومبوز مغزی، تعویض مفصل و سایر بیماری‌های مهم هستند و همچنین افرادی که استخوان‌ها یا عضلات ضعیف یا حساس دارند، مناسب نیست. اگر مطمئن نیستید، لطفاً قبل از استفاده/خرید دستگاه ابتدا با پزشک خود مشورت کنید.

شگفتی ها و مزایای استفاده از ماساژور پا پنگ جنرال

این یکی از بهترین بخش‌های روز است که بعد از یک روز کاری طولانی، به خانه می‌آیید تا از یک جلسه ماساژ پا که استرس‌زا است لذت ببرید.

پاهای ما معمولاً درد می‌کنند و خسته می‌شوند یا بدتر می‌شوند - ممکن است متورم شوند، عرق کنند و درد کنند، در این هنگام است که ماساژ پا به کمک می‌آید تا به پاها، پاها و کل بدن شما آرامش دهد.

ماساژور پا می تواند گردش خون پاهای شما و سایر قسمت های بدن را نیز افزایش دهد. درمان رفلکسولوژی با ماساژ دادن نواحی خاصی از پاها به اصلاح عدم تعادل در بدن کمک می کند. شل کردن مناسب و هدفمند پاها می تواند تنش فیزیکی بدن شما را کاهش دهد، به خصوص برای پاها و کمر.

با این ماساژور پا و مچ پا، شخص خاصی را با کمک به او در رفع خستگی بعد از یک روز طولانی، نوازش کنید. همچنین برای تسکین سردرد، استرس و بی خوابی مفید است.

اطلاعات کلی

نام محصول ماساژور پا با گرما
واحدها 1.00 شمارش
نام تجاری پنگ ژنرال
کشور مبدا چین
ترکیب مواد ABS

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 38 *20*37.5 سانتی متر; 3.16 کیلوگرم
  • سازنده: پنگ جنرال
  • ASIN : B0C6R3V4YV
  • شماره مدل کالا : PGT531
  • کشور مبدا: چین