1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور چشم مدل PERLEVI Eye Massager - ارسال 10 الی ...

ماساژور چشم مدل PERLEVI Eye Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور چشم PERLEVI با فشرده سازی گرما، ماسک دور چشم برای تسکین میگرن، ماساژور چشم تاشو با موسیقی بلوتوث، بهبود خستگی چشم، حلقه های تیره دور چشم، کیسه های خشکی چشم
  • PERLEVI Eye Massager with Heat Compression, Eye Mask for Migraines Relief, Foldable Eye Massager with Bluetooth Music,improved Eye Strain Dark Circles Eye Bags Dry Eye

ده الی پانزده روز کاری

برند : PERLEVI

مدل : K12

قیمت محصول :

5,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 290 گرم

معرفی محصول

ماساژور چشم مدل PERLEVI Eye Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

استفاده برای چشم ها
منبع انرژی شارژ باتری
مواد چرم
وزن مورد 0.29 کیلوگرم
نام تجاری PERLEVI

در مورد این مورد

  • 【رفع فشار چشم و میگرن】: ماساژور چشم Perlevi دستگاهی پیشرفته است که لرزش، فشار گرما و طب فشاری را برای کاهش فشار چشم، خشکی چشم، سیاهی دور چشم و میگرن فراهم می‌کند. همچنین جریان خون را در چشم ها بهبود می بخشد و ماهیچه های اطراف چشم را شل می کند. پد حرارتی این ماساژور ماسک چشم به سرعت به دمای دلپذیری بین 104 درجه فارنهایت و 107 درجه فارنهایت (40 درجه سانتیگراد و 42 درجه سانتیگراد) برای تسکین سریع می رسد.
  • 【کیفیت خواب را افزایش می دهد】: ماساژور چشم گرم شده ما با بلوتوث با ماساژ شقیقه ها و بسیاری دیگر از نقاط طب فشاری آرامش را افزایش می دهد و آن را به یک کمک خواب ایده آل تبدیل می کند. برای ساعات طولانی یا موقعیت‌های استرس بالا، ماساژ خمیری، فشرده‌سازی، ارتعاش و نقاط طب فشاری جدید طراحی شده می‌تواند اثر آرام‌بخشی داشته باشد. می توان آن را به مدت 15 دقیقه قبل از خواب پوشید و می تواند یک تجربه منحصر به فرد ایجاد کند.
  • 【موسیقی با صدای هوشمند و بلوتوث】: اگر به دنبال راهی برای استراحت پس از یک روز طولانی هستید، ماساژور چشم می تواند نیازهای شما را برآورده کند. به لطف اتصال بلوتوث و دستورالعمل‌های صوتی آرام‌بخش، می‌توانید تلفن خود را با دستگاه جفت کنید تا لیست پخش خود را پخش کنید. موسیقی اثرات فیزیکی اضطراب و استرس را کاهش می دهد و در حالی که از آرامش لذت می برید، ماساژ چشم گرم را فراموش نکنید. این یک راه لذت بخش برای استراحت و مراقبت از چشمان شما است.
  • 【طراحی قابل حمل 180 درجه】: ماساژور چشم گرم شده Perlevi 180 درجه تا می‌شود و یک کیسه ذخیره‌سازی دارد تا بتوانید آن را هر جا که می‌روید با خود ببرید. هدبند قابل تنظیم حداکثر راحتی را تضمین می کند و برای اکثر چهره ها مناسب است. خستگی چشم در طول سفر موضوعی از گذشته است. به علاوه، به لطف طراحی ارگونومیک، ماساژور چشم بدون ایجاد فشار، با صورت شما مطابقت دارد. همچنین استفاده از آن آسان و قابل شارژ است.
  • 【گزینه هدیه عالی】: برای تعطیلات و تولدها، ماساژور چشم ما یک گزینه هدیه بی نظیر است. ماساژور چشم ما سبک وزن است و از مواد سازگار با پوست ساخته شده و داخل آن چرمی نرم است. عمر باتری بالایی دارد و می توان تا 10 بار از آن قبل از نیاز به شارژ مجدد استفاده کرد. این یک هدیه عالی برای همه کسانی است که از چشمان خود برای مدت طولانی استفاده می کنند، از جمله والدین، پدربزرگ ها و مادربزرگ ها، دوستان، معلمان، کارگران یقه سفید و رانندگان.

توضیحات محصول

جزئیات محصول

ماساژور چشم

به شما کمک می کند تا راحت بخوابید

مردم همیشه آرزوی سلامتی دارند، اما هیکل خوب از خواب باکیفیت ناشی می شود. اگر افراد به اندازه کافی بخوابند، کل فرد سرحال می شود و بدن به طور طبیعی متعادل می شود. اغلب اوقات به خواب رفتن مشکل است، کیفیت خواب پایین است، اغلب مردم نمی توانند حل کنند، اکنون ابزار ماساژ چشم PERLEVI می تواند استرس کاری و تنش روزانه شما را 10-15 دقیقه قبل از خواب با اتصال موسیقی تعاملی تلفن شما کاهش دهد. ، به شما اجازه می دهد آرام شوید و به آرامی به خوابی با کیفیت برسید.

شما می توانید موسیقی مورد علاقه تلفن خود را انتخاب کنید

ماساژور چشم

رفع خستگی چشم و میگرن

ماساژور چشم Perlevi دستگاهی پیشرفته است که لرزش، فشار گرما و طب فشاری را برای کاهش خستگی چشم، خشکی چشم، سیاهی دور چشم و میگرن فراهم می کند. همچنین جریان خون را در چشم ها بهبود می بخشد و ماهیچه های اطراف چشم را شل می کند. پد حرارتی این ماساژور ماسک چشم به سرعت به دمای دلپذیری بین 104 درجه فارنهایت و 107 درجه فارنهایت (40 درجه سانتیگراد و 42 درجه سانتیگراد) برای تسکین سریع می رسد.

ماساژور چشم

برای لذت بردن از ماساژ مناسب، بین 3 حالت مختلف را انتخاب کنید:

1. دکمه پاور را به مدت دو ثانیه فشار دهید، دستگاه با صدای "به استفاده از ماساژور چشم خوش آمدید" روشن می شود، حالت ماساژ پیش فرض ماساژ حالت 1 است، نشانگر قدرت همیشه روشن است. دکمه پاور را دوباره به مدت دو ثانیه فشار دهید، دستگاه خاموش می شود.

2. برای تغییر عملکرد ماساژ، دکمه روشن/خاموش را کوتاه فشار دهید، دستگاه یک اعلان صوتی صادر می کند و حالت را تغییر می دهد. سه حالت چرخه سوئیچینگ وجود دارد.

3. "TOLL! Eye massager" را در تلفن خود پیدا کنید، سپس می توانید از هر موسیقی به نفع خود لذت ببرید.

4. دستگاه 10 دقیقه کار می کند و سپس به طور خودکار خاموش می شود.

ماساژور چشم

عمر باتری طولانی تر

ماساژور چشم ما دارای ظرفیت عظیم 1200 میلی آمپر ساعت است. ماساژور برقی چشم در صورت شارژ کامل می تواند چندین بار استفاده شود. ماساژور برقی چشم با USB Type-C سازگار است تا بتوانید به راحتی آن را شارژ کنید. موسیقی بلوتوث به شما امکان می دهد موسیقی مورد علاقه خود را به ماساژور پخش کنید تا تجربه ماساژ را بهتر کنید.

ماساژور چشم

Desien تاشو 180 درجه برای قابلیت حمل

آن را 180 درجه تا کنید تا یک اندازه جمع و جور شود.

ایده آل برای رفت و آمد روزانه، سفرهای کاری یا تعطیلات.

ماساژور چشم

طراحی قابل تنظیم

ماساژور چشم ما برای پوشیدن با هر اندازه هدبند قابل تنظیم راحت است. تناسب کامل به شما امکان می دهد نقاط طب فشاری را با دقت بیشتری ماساژ دهید، بنابراین به شما کمک می کند چشم های خسته خود را آرام کنید.

ماساژور چشم

راحت و آسان برای تمیز کردن

پارچه PU با کیفیتی که برای ساخت ماساژور چشم گرم شده Perlevi استفاده می شود نرم و قابل تنفس است و حداکثر راحتی را به شما می دهد. علاوه بر این، این ماساژور چشم به راحتی با پاک کردن کثیفی ها با یک پارچه مرطوب تمیز می شود.

نمودار هدیه

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 20.77 x 11.98 x 8.12 سانتی متر; 290 گرم
  • سازنده: PERLEVI
  • ASIN: B09T627MZ7
  • شماره مدل: K12
  • کشور مبدا: چین