1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور دست برقی مدل COMFIER Wireless Hand Massager - ارسا...

ماساژور دست برقی مدل COMFIER Wireless Hand Massager - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور دستی بی سیم COMFIER با حرارت -3 سطح فشرده سازی و گرمایش، دستگاه ماساژور دستی قابل شارژ برای تونل کارپال، هدایایی برای زنان
  • COMFIER Wireless Hand Massager with Heat -3 Levels Compression & Heating,Rechargeable Hand Massager Machine for Carpal Tunnel,Gifts for Women

ده الی پانزده روز کاری

برند : COMFIER

مدل : COMFIER

قیمت محصول :

7,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.13 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور دست برقی مدل COMFIER Wireless Hand Massager - ارسال 20 الی 25 روز کاری

 

منبع انرژی شارژ باتری
مواد اکریلونیتریل بوتادین استایرن
وزن مورد 1.13 کیلوگرم
نام تجاری COMFIER
رنگ سفید

درباره این محصول

  • آرامش نهایی دست - ماساژورهای دستی Comfier Electric مخصوصاً طراحی شده اند تا از فشرده سازی استفاده کنند تا هر قسمت از دست شما را ناز کند و روی انگشتان و بند انگشتان کار کند تا آرامش کامل را تضمین کند. ماساژور به تسکین هر گونه گره کمک می کند و به طور موثر تونل کارپال را از بین می برد و استرس انگشت را کاهش می دهد.
  • ماساژ فشار - ماساژور کف دست Comfier در فشار در تمام طرفین دست شما ساخته شده است و 3 حالت فشار و 3 سطح شدت اعمال می کند. حالت های طراحی شده ماساژور به فشار ریتمیک کل دست از مچ تا کف دست و انگشتان کمک می کند.
  • گرما درمانی تسکین دهنده - ماساژور گرم کننده دست Comfier با فشرده سازی گرما به گرم و مرطوب نگه داشتن دستان شما کمک می کند تا از خشکی جلوگیری کنید. گرما درمانی ملایمی را ارائه می دهد که به گردش خون کمک می کند و درد عضلات، بی حسی و سردی انگشتان و کف دست را کاهش می دهد. با تنظیم 3 برنامه فشار با 3 سطح حرارت می توانید ماساژ خود را شخصی سازی کنید.
  • بی‌سیم و قابل حمل - ماساژور بی‌سیم Comfier دستها و انگشتان را از بالا به پایین تسکین می‌دهد و احساس آرامش می‌کند. این باتری لیتیوم یونی ساخته شده است که هرگز نیاز به تعویض ندارد و با استفاده از کابل USB ارائه شده قابل شارژ است. این دستگاه ماساژور دستی سبک و قابل حمل است. راحت برای استفاده در خانه، اداره یا در حال حرکت.
  • انتخاب هدیه ایده آل - با استفاده از ابزار ماساژ دستی، دستان خود را ماساژ دهید و احساس شادابی کنید، هدایای ایده آل برای روز ولنتاین، هدایای کریسمس برای مادر، دختر، زن برای گردش خون. به هر دلیلی، اگر این دست گرمکن انتظارات شما را برآورده نکرد، ظرف 30 روز آن را برای بازپرداخت کامل بازگردانید.