1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور گردن هوشمند مدل SKG Smart Neck Massager - ارسال...

ماساژور گردن هوشمند مدل SKG Smart Neck Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور گردن هوشمند SKG با عملکرد گرمایش، تجهیزات ماساژ سه بعدی گردن سفری بی سیم (سفید)
  • SKG Smart Neck Massager with Heating Function, Wireless 3D Travel Neck Massage Equipment (White)

ده الی پانزده روز کاری

برند : SKG

مدل : SKG

قیمت محصول :

5,800,000تومان

مشخصات محصول

وزن 160 گرم

معرفی محصول

ماساژور گردن هوشمند مدل SKG Smart Neck Massager - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

منبع انرژی شارژ باتری
مواد فولاد ضد زنگ، پلاستیک، فلز
نام تجاری SKG
رنگ سفید
ویژگی های خاص حرارت

درباره این محصول

  • 【بهترین اثر ماساژ】 ماساژور پشت گردن SKG درد، گره و تنش عضلانی شما را تسکین می دهد، همراه با فناوری مدرن الکترونیکی و چندین پتنت برای شبیه سازی ماساژ واقعی انسان برای بهترین ماساژ. فقط با یک دستمال پاک کنید و مطمئن شوید که قسمتی از گردنتان که با دو پد فلزی پشت ماساژور در تماس است به خوبی مرطوب شده باشد. این باعث می شود احساس شدیدتری داشته باشید.
  • 【بهترین راحتی】این ماساژور پشت گردن با سیلیکون نرم تنفسی از طراحی ارگونومیک، فناوری قاب با الاستیک بالا، طراحی تعلیق سه بعدی هوشمند و طراحی ثابت 4 نقطه استفاده می‌کند تا بهتر به گردن شما برسد. با سبک منحصر به فرد هدفون، این ماساژور گردن بی سیم مد از طراحی بدیع و طراحی سبک وزن برخوردار است که تنها 160 گرم است و برای رفت و آمد، خرید و غیره مناسب است.
  • 【107 درجه فارنهایت Fomentation】 حسگر پیشرفته داخلی ماساژور گردن SKG می تواند محدوده دما را دقیقاً کنترل کند تا از گرمای بیش از حد جلوگیری شود.
  • 【دستورالعمل های کلیدی】 کاشت ضربان ساز یا حمل فلز در بدن ممنوع است. عملکرد ماساژ عمدتاً روی گردن، مفاصل گردن و شانه است که نمی توان مستقیماً ماساژ داد. حالت ماساژ پالس با حالت ماساژ فیزیکی سنتی متفاوت است. اگر پس از استفاده نمی توانید با آن سازگار شوید، می توانید بدون قید و شرط برای بازگشت درخواست دهید.
  • 【طول عمر باتری】 باتری لیتیومی قابل شارژ داخلی 1500 میلی آمپر ساعتی این ماساژور گردن سه بعدی با کانکتور Micro USB استاندارد به طور موثر از شارژ بیش از حد و تخلیه بیش از حد جلوگیری می کند و با یک بار شارژ 4 ساعت استفاده می کند.

 

توضیحات محصول

 

از شر دستگاه ماساژ سنتی خلاص شوید

● طراحی مد، صرف نظر از سن، شغل، هر مناسبت آرامش برای استفاده مناسب است. دو سبک برای انتخاب شما: سبک ساده و قوی نقره ای-سفید و سبک نجیب و ظریف طلایی-قرمز

● وزن 0.35 پوند، به طوری که ماساژ می تواند شما را در اطراف همراهی کند. علاوه بر خانه، محل کار، تناسب اندام و استراحت، می توان از آن برای خرید روزانه، پیاده روی در فضای باز، تجارت طولانی مدت و گردشگری نیز استفاده کرد.

● حالت شارژ، کاملاً عاری از محدودیت سیمی ماساژور سنتی، می تواند در حین حرکت آزادانه از لذت ماساژ لذت ببرید.

تکنولوژی و مواد با کیفیت بالا بادوام تر

● با طراحی هوشمند تعلیق سه بعدی، تماس فلزی این تجهیزات ماساژ گردن می تواند 360 درجه شناور شود تا متناسب با اندازه گردن و منحنی گردن افراد مختلف باشد.

● انتخاب فولاد ضد زنگ 304 از تماس فلزی دارای رسانایی الکتریکی و حرارتی بالا و مقاومت در برابر خوردگی عالی است. سطح برس خورده ضد عرق و گرد و غبار است و به راحتی تمیز می شود

● مواد پلاستیکی منتخب این قاب شارژی ماساژور گردن دارای خاصیت ارتجاعی بالا، چقرمگی و بازگشت عالی برای تناسب با گردن با ضخامت های مختلف است.

انواع حالت ها برای نیازهای مختلف آرامش

● حالت خودکار: به طور موثر تنش عضلانی را کاهش می دهد و التهاب و ادم بافت عضلانی را بهبود می بخشد. مناسب برای ماساژ روزانه گردن

● حالت تسکین دهنده: به طور موثر اسپاسم عضلانی را تسکین می دهد و علائم درد را تسکین می دهد. مناسب برای آسیب های گردن و گردن

● حالت سرزندگی: به طور موثر گردش خون را بهبود می بخشد و قدرت عضلانی را افزایش می دهد. مناسب برای فشار مزمن دهانه رحم

● 15 نوع قدرت برای رفع نیازهای مختلف ماساژ شما، که بهترین تجربه راحت را برای شما فراهم می کند