1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور صورت مدل Baloom Facial BAL_MCFM_001 - ارسال الی 20...

ماساژور صورت مدل Baloom Facial BAL_MCFM_001 - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور صورت میکروجریان بالوم، غلتک صورت - مراقبت از سفت کننده پوست برای زنان و مردان - رفع چین و چروک صورت، ضد پیری، جوانسازی پوست، لیفت، درمان لکه های آکنه - 10 دقیقه در روز.
  • Baloom Microcurrent Facial Massager, Facial Roller - Skin Tightening Care for Women and Men - Face Wrinkle Removal, Anti Aging, Skin Rejuvenation, Lift, Acne Spot Treatment - 10 Minutes A Day.

بیش از پانزده روز کاری

برند : Baloom

مدل : BAL_MCFM_001

قیمت محصول :

8,000,000تومان

مشخصات محصول

وزن 458 گرم

معرفی محصول

ماساژور صورت مدل Baloom Facial BAL_MCFM_001 - ارسال الی 20 الی 25 روز کاری

 

نام تجاری بالوم
نوع پوست طبیعی
نام مدل ماساژور صورت Baloom
سبک نوین
مزایای محصول ضد پیری

درباره این محصول

  • 【دستگاه ایمن سفت کننده پوست】 - ماساژور صورت ریز جریان BALOOM گردش خون را بهبود می بخشد و تنش را بدون هیچ گونه عوارض جانبی از بین می برد. لوسیون، سرم یا ماسک مرطوب کننده ترجیحی خود را روی صورت خود بمالید.
  • 【مزایای ماساژور صورت】 - ماهیچه های صورت را با انقباض ملایم آن ها احیا کنید و تمرینی را برای صورت شما فراهم کنید که تون، استحکام را بهبود می بخشد و از جوانسازی پوست برای ظاهری سالم و درخشان حمایت می کند. این روش از امواج انرژی برای تحریک طبیعی کلاژن و ترمیم الاستین در لایه درم استفاده می کند.
  • 【روتین مراقبت از پوست خود را تقویت کنید】 - گنجاندن ماساژور صورت میکروجریان BALOOM در روتین مراقبت از پوست ضد پیری در خانه، اثربخشی آن را افزایش می دهد. با یک تمرین 10 دقیقه ای صورت شروع کنید تا صبح هایتان انرژی ببخشید یا در پایان روز آرام شوید.
  • 【نتایج قابل مشاهده برای صورت】 - ماساژور صورت ریز جریان BALOOM فقط به صورت محدود نمی شود. می توان از آن در زیر چشم، روی پیشانی، چین های بینی و سایر قسمت های دارای درناژ لنفاوی استفاده کرد. به کاهش ظاهر خطوط ریز، خطوط گردن، تیرگی، چین و چروک، پنجه کلاغی، علائم کشش و افتادگی پوست کمک می کند. علاوه بر این، بافت پوست، خاصیت ارتجاعی و موارد دیگر را بهبود می بخشد!
  • 【طراحی دستی قابل حمل】 - قبل از استفاده از شارژ کامل دستگاه مطمئن شوید. اندازه جمع و جور و طراحی سبک آن به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی حمل کنید و به شما این امکان را می دهد که از مراقبت حرفه ای پوست در آسایش خانه خود یا در سفر لذت ببرید. خدمات ماساژ صورت با همان کیفیت یا حتی بهتر را به راحتی در خانه تجربه کنید. برای تعویض لطفا با ما تماس بگیرید این محصول دارای یک سال گارانتی محدود می باشد.

 

توضیحات محصول

【طراحی دستی قابل حمل】 - قبل از استفاده از شارژ کامل دستگاه مطمئن شوید. اندازه جمع و جور و طراحی سبک آن به شما امکان می دهد آن را در هر مکانی حمل کنید و به شما این امکان را می دهد که از مراقبت حرفه ای پوست در آسایش خانه خود یا در سفر لذت ببرید. خدمات ماساژ صورت با همان کیفیت یا حتی بهتر را به راحتی در خانه تجربه کنید. برای تعویض لطفا با ما تماس بگیرید این محصول دارای یک سال گارانتی محدود می باشد.

 

جزئیات محصول

  • ابعاد بسته بندی : 14.2 x 10.59 x 8.79 سانتی متر; 458 گرم
  • سازنده: SHIELD OF GLORY
  • ASIN : B0BDTDGW24
  • شماره مدل کالا: BAL_MCFM_001