1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور دستی با گرما و فشرده سازی مدل Wutsar 2023 ...

ماساژور دستی با گرما و فشرده سازی مدل Wutsar 2023 New Hand Massager - ارسال 20 الی 25 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور دستی جدید Wutsar 2023 با فشرده سازی و گرمایش برای آرتریت، تسکین درد، تونل کارپال و بی حسی انگشتان، هدایای کریسمس برای زنان/مردان، هدایای تولد برای زنان، روزهای بزرگ (سیاه)
  • Wutsar 2023 New Hand Massager with Compression & Heating for Arthritis,Pain Relief,Carpal Tunnel and Finger Numbness,Christmas Gifts for Women/Men,Birthday Gifts for Women,Prime of Big Days(Black)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Wutsar

مدل : EM-2016C

قیمت محصول :

8,600,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.18 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور دستی با گرما و فشرده سازی مدل Wutsar 2023 New Hand Massager - ارسال 20 الی 25 روز کاری

رنگ سیاه

استفاده برای دست ها
منبع انرژی شارژ باتری
مواد سیلیکون
وزن مورد 1.18 کیلوگرم
نام تجاری آب

درباره این محصول

  • ✅دست‌های ماساژدهنده - ماساژور Wutsar برای دست‌ها از طب فشاری استفاده می‌کند که با فشردن دست شما با 4 کیسه هوا، نقاط فشار طراحی‌شده در داخل ماساژور دستی دقیقاً قرار داده شده‌اند تا به‌طور موثری بر نقاط طب سوزنی مچ، کف دست و انگشتان تأثیر بگذارد، نقاط طب سوزنی شما را تحریک کند و بهبود گردش خون برای آرامش و رفع خستگی دست. هدایایی برای زنان.
  • ✅حرارت درمانی تسکین دهنده - ماساژور گرم کننده دست Wutsar با فشرده سازی گرما به گرم و مرطوب نگه داشتن دست ها از خشکی جلوگیری می کند. گرما درمانی ملایمی را ارائه می دهد که به گردش خون کمک می کند و درد عضلات، بی حسی و سردی انگشتان و کف دست را کاهش می دهد. شما می توانید ماساژ خود را با تنظیم 5 برنامه فشار با 5 سطح گرما شخصی سازی کنید. هدایایی برای مردان.
  • ✅ قابل شارژ و قابل حمل - ابزار ماساژور دستی بی سیم Wutsar یک باتری قابل شارژ 2200 میلی آمپری داخلی است که می تواند توسط یک کابل USB ارائه شده شارژ شود، می تواند 60 تا 90 دقیقه پس از شارژ کامل دوام بیاورد که به شما امکان می دهد در هر زمان و هر مکان ماساژ دستی را انجام دهید. بی سیم ماساژور دست ها و انگشتان را از بالا به پایین برای این احساس آرامش آرام می کند. این دستگاه ماساژور دستی سبک و قابل حمل است.
  • ✅ بهترین انتخاب هدیه 2023 - اگر به دنبال یک هدیه عالی هستید که دارای یک عامل نوآورانه و افزایش دهنده عمر باشد، ماساژور حرارتی بی سیم ما را دوست خواهید داشت. طراحی منحصر به فرد و شیک با فناوری شیاتسو می تواند در دکوراسیون خانه یا خانه پر جنب و جوش قرار گیرد. میزهای اداری حرفه ای. بالشتک داخلی نرم 100% راحتی را تضمین می کند و احساس سوزن سوزن شدن در هنگام هر نوع ماساژی طبیعی است. آن را یک بار شارژ کنید و می توانید ساعت ها بدون نگرانی در مورد سیم یا دوشاخه از آن استفاده کنید.
  • ✅ انتخاب ترجیحی برای خانواده - این محصول که برای مراقبت از دست ها طراحی شده است، هدیه ای ایده آل برای آرامش دست به همسر، مادر، شوهر و پدر با عملکرد تسکین درد دست و بهبود سلامت آنها می باشد.لطفا مجددا بررسی کنید که آیا اندازه مناسب است یا خیر. برای دست شما قبل از خرید به هر دلیلی، اگر این ماساژور دستی گرم شده انتظارات شما را برآورده نکرد، در عرض 30 روز بازگشت رایگان دارد.

توضیحات محصول

ماساژور برای دست ها از طب فشاری استفاده می کند که دست شما را با 4 کیسه هوا فشرده می کند، نقاط فشار طراحی شده در داخل ماساژور دستی دقیقاً قرار داده شده اند تا به طور موثر بر نقاط طب سوزنی مچ، کف دست و انگشتان تأثیر بگذارد، نقاط طب سوزنی شما را تحریک کرده و گردش خون را برای آرامش بهبود بخشد. و رفع خستگی دست

جزئیات محصول

  • ابعاد محصول : 27.94 x 7.62 x 6.6 سانتی متر; 1.18 کیلوگرم
  • سازنده: Wutsar
  • نمک: B0BWDK6BZ8
  • شماره مدل کالا: EM -2016C