1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ماساژور
  4. ماساژور دستی با گرما و لرزش و فشرده سازی مدل ...

ماساژور دستی با گرما و لرزش و فشرده سازی مدل Belmint Hand Massager - ارسال 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

ماساژور
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ماساژور دستی Belmint - ماساژور دستی فشرده با گرما و لرزش - تسکین دهنده تونل کارپال، آرتریت، گرفتگی، مچ دست یا درد دست
  • Belmint Hand Massager - Compression Hand Massager with Heat and Vibration - Provides Relief for Carpal Tunnel, Arthritis, Cramping, Wrist or Hand Pain

ده الی پانزده روز کاری

برند : Belmint

مدل : BEL-CHM

قیمت محصول :

10,850,000تومان

مشخصات محصول

وزن 1.26 کیلوگرم

معرفی محصول

ماساژور دستی با گرما و لرزش و فشرده سازی مدل Belmint Hand Massager - ارسال 25 الی 30 روز کاری

 

منبع انرژی شارژ باتری
مواد اکریلونیتریل بوتادین استایرن
وزن مورد 2.77 پوند
نام تجاری بلمینت
رنگ سیاه مات

درباره این محصول

  • به آرتروز و موارد دیگر کمک می کند: ماساژور دست ما برای تسکین آرتریت، گرفتگی، انگشت ماشه ای و تونل کارپ ساخته شده است. این یک دستگاه فشرده سازی است که از طریق طب فشاری باعث تسکین درد دست می شود. (بدون ورز دادن شیاتسو.)
  • 6 حالت و سطح قدرت: ماساژور مچ دست شما را از مچ تا نوک انگشتان شما قرار می دهد. شما 6 حالت دریافت می کنید که هر کدام منطقه متفاوتی را پوشش می دهد. همچنین می توانید از بین 6 سطح شدت انتخاب کنید. (توجه: به عنوان تجهیزات درمان با دست، حتی در سطح 1 قدرتمند است. به این ترتیب بسیار مؤثر است.)
  • فشرده سازی + گرما + لرزش: ماساژور دستی با گرما، فشرده سازی و لرزش است. گرما و لرزش ملایم هستند و می‌توان آن را روشن یا خاموش کرد و این اطمینان را می‌دهد که روی دست‌های دردناک شما احساس خوبی دارد.
  • بی سیم: با این ماساژور دستی برای آرتریت و تونل کارپال، نیازی به چسباندن به دیوار ندارید. قابل حمل، بی صدا و سبک است - برای کار در هر کجا که نیاز دارید.
  • خاموش شدن خودکار 15 دقیقه: از آنجایی که نمی‌خواهید در این ماساژ دست زیاده‌روی کنید، یک ویژگی خاموش شدن خودکار برای خاموش کردن فشرده‌سازی پس از 15 دقیقه تعبیه کردیم. زمان را کنترل می کند و شما مجبور نیستید.

توضیحات محصول

با ماساژ درمانی گرم کننده سلامت دست خود را بهبود بخشید. ماساژور و گرم کننده دست ما برای افرادی که آرتروز، بی حسی انگشت، درد مفاصل یا دست سرد دارند، مناسب است. به سادگی دست خود را به داخل بلغزانید و تنظیمات خود را انتخاب کنید و از آرامش لذت ببرید. طراحی قابل شارژ و قابل حمل امکان استفاده از ماساژور دستی را در هر مکانی فراهم می کند. اندازه مناسب برای غوطه وری کامل دست 6 سطح شدت ماساژ حرارت و لرزش اختیاری قابل شارژ و قابل حمل خاموش شدن خودکار 15 دقیقه ای شرح بی حسی انگشتان و درد مفاصل ناشی از آرتریت و تونل کارپال را به لطف ماساژور دستی و گرم کننده قابل حمل ما تسکین دهید. این ماساژور دستی شارژی می‌تواند با شما در هر مکانی سفر کند و شفا، تحریک، آرامش و گرمای فوری را برای دستان شما فراهم کند. اندازه این ماساژور دستی کاملاً مناسب است تا کل دست شما به راحتی در داخل آن استراحت کند. پایه‌های لاستیکی در قسمت پایین، دست را محکم در جای خود گرم نگه می‌دارند و در عین حال مزایای درمانی را برای سلامت دست خود تجربه می‌کنید. تنظیمات تنظیمات آسان را انجام دهید تا بیشترین بهره را از ماساژور دستی ببرید. می توانید از بین 6 شدت، 6 حالت برنامه، لرزش و گرما انتخاب کنید. با بسیاری از تنظیمات قابل تعویض، مطمئناً یکی را پیدا خواهید کرد که تسکین فوری شما را ارائه دهد. مشخصات وزن: 3 پوند. ویژگی ها تب 6 سطح ماساژ و شدت: حالت عالی را برای تسکین بهینه درد دست خود انتخاب کنید عملکرد گرما: گرمای تسکین دهنده عضلات را گرم می کند و جریان خون را افزایش می دهد لرزش طب فشاری: تنظیمات لرزش قابل تنظیم قابل شارژ: شارژ مجدد با کابل USB-C مراقبت محصول/دستی محصول کتابچه راهنمای

جزئیات محصول

  • باتری ها: 1 عدد باتری لیتیوم یونی مورد نیاز است. (مشمول)
  • ابعاد محصول : 30.48 x 15.24 x 11.43 سانتی متر; 1.26 کیلوگرم
  • سازنده: بلمینت
  • ASIN : B08P548V68
  • شماره مدل ‏: BEL -CHM



     
  •