1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت خانگی
  4. ساعت دیجیتال رومیزی مدل Excefore Digital Alarm Clock - ار...

ساعت دیجیتال رومیزی مدل Excefore Digital Alarm Clock - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ساعت خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساعت زنگ دار دیجیتال، نمایشگر LED آینه ای بزرگ با دمای رطوبت پورت شارژر USB 5 نوع روشنایی 4 ولوم کنترل صدای هوشمند، ساعت زنگ دار قابل شارژ برای اتاق خواب دفتر
  • Digital Alarm Clock, Large Mirrored LED Display with Humidity Temperature USB Charger Port 5 Types of Brightness 4 Volume Smart Voice Control,Rechargeable Alarm Clock for Bedrooms Office

ده الی پانزده روز کاری

برند : Excefore

مدل : WK8993

قیمت محصول :

3,300,000تومان

مشخصات محصول

وزن 210 گرم

معرفی محصول

ساعت دیجیتال رومیزی مدل Excefore Digital Alarm Clock - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری پیش از این
نوع نمایش دیجیتال
سبک نوین
ویژگی های خاص زنگ خطر. هشدار
منبع انرژی سیم برقی

درباره این محصول

  • ⏰ - 【نمایش آینه و روشنایی قابل تنظیم】 ساعت زنگ دار پروجکشن مجهز به نمایشگر LED آینه بزرگ است. می توان از آن به عنوان آینه آرایش استفاده کرد. سطح آینه اکریلیک به طور ویژه درمان می شود و به راحتی خراش نمی یابد. 5 سطح روشنایی اختیاری این ساعت زنگ دار به شما این امکان را می دهد که در صورت حساس بودن به نور، صفحه نمایش را کم نور کنید که به شما در محافظت از چشمان خود نیز کمک می کند.
  • ⏰ -【نمایش دما و رطوبت】جدیدترین ساعت زنگ دار دیجیتال با نمایشگر LED بزرگ برای دما و رطوبت و همچنین نظارت بر زمان واقعی تغییرات دمای داخل خانه برای محافظت از سلامت شما و خانواده شما، حالت ℃ / ℉ می تواند آزادانه، ساده و راحت تعویض شود.
  • ⏰ - 【ساعت زنگ دار دوتایی با ساعت زنگ دار به تعویق انداختن】 ساعت زنگ دار دیجیتال می تواند دو ساعت زنگ دار جداگانه تنظیم کند، بنابراین می توانید زمان مورد نظر خود را به طور مناسب تری تنظیم کنید و عملکرد چرت زدن به شما امکان می دهد 5 دقیقه دیگر بخوابید.
  • ⏰ - 【کنترل صوتی هوشمند】 ساعت زنگ دار دیجیتال دارای یک سوئیچ فعال صوتی منحصر به فرد است، شما می توانید آزادانه حالت را با توجه به اولویت خود انتخاب کنید. اگر صدای محیط تا 90 دسی بل باشد یا روی میزی که ساعت زنگ دار در آن قرار دارد ضربه بزنید، زنگ هشدار می تواند فعال شود و پس از 6 ثانیه به طور خودکار خاموش می شود.
  • ⏰ - 【دارای پورت شارژر USB】 ساعت زنگ دار دیجیتال دارای یک سوکت USB است که می توان از آن برای شارژ گوشی استفاده کرد، باتری لیتیومی داخلی 1800 میلی آمپر ساعتی می تواند تنظیمات ساعت شما را هنگامی که دستگاه خاموش است ذخیره کند.

 

جزییات فنی

نام تجاری قبلا
شماره مدل WK8993
ابعاد بسته بندی 19.5 x 7.1 x 4.2 سانتی متر؛ 210 گرم
مواد اکریلیک، اکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS)
ویژگی های خاص زنگ هشدار
وزن مورد 210 گرم

توضیحات محصول

1

ساعت زنگ دار دیجیتال

ساعت زنگ دار موسیقی دیجیتال LED

ترجیح برای خطوط ساده، اشتیاق برای کیفیت خالص، و صرف جدی در هر دقیقه و ثانیه از جریان.

صفحه نمایش LED با وضوح بالا

شکل گرد کلاسیک، طراحی کاربردی قدرتمند، مناسب برای نیازهای مختلف کاری، به شما کمک می کند زمان خود را به طور موثر برنامه ریزی کنید.

ساعت زنگ دار دیجیتال

5 سطح تنظیم روشنایی

شما می توانید روشنایی مناسب را با توجه به عادت های خود تنظیم کنید تا فضایی راحت در شب ایجاد کنید و هر شب راحت بخوابید.

ساعت زنگ دار دیجیتال

ساعت زنگ دار دیجیتال

ساعت زنگ دار دیجیتال

.

نمایشگر دمای رطوبت

نمایشگر LED بزرگ دما و رطوبت و نظارت بر زمان واقعی تغییرات در حالت داخلی. ℃ / ℉ را می توان آزادانه، آسان و راحت تغییر داد.

طراحی آینه مد

طراحی آینه شیک، می تواند به عنوان آینه در مواقعی که آینه ای پیدا نمی کنید استفاده شود.

کنترل صدا

طراحی جدید با فناوری پیشرفته، زمانی که صدای محیط تا 90 دسی بل است یا روی دسکتاپ جایی که ساعت زنگ دار قرار دارد ضربه بزنید، می توانید ساعت زنگ دار را بیدار کنید و پس از 6 ثانیه به طور خودکار خاموش شود