1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت خانگی
  4. ساعت رومیزی تزئینی Fake Fireplace Logs With Lights No Heat ...

ساعت رومیزی تزئینی Fake Fireplace Logs With Lights No Heat - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

دسته بندی :

ساعت خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • کنده های شومینه تقلبی با چراغ بدون گرما، درج شومینه برای چراغ های شومینه موجود تزئینات برای داخل چراغ فانوس شومینه رومیزی بدون بخاری (رنگ: دارای ساعت)
  • Fake Fireplace Logs With Lights No Heat, Fireplace Inserts For Existing Fireplace Lights Decorations For Inside Tabletop Fireplace Lantern Lamp No Heater (Color : With clock)

ده الی پانزده روز کاری

برند : Hand Drums

مدل : Hand Drums

قیمت محصول :

6,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 3.5 کیلوگرم

معرفی محصول

ساعت رومیزی تزئینی Fake Fireplace Logs With Lights No Heat - ارسال ۱۰ الی ۱۵ روز کاری

 

نام تجاری طبل های دستی
مواد شیشه، پلاستیک
نوع نصب رومیزی
رنگ با ساعت
وزن مورد 3500 گرم

درباره این محصول

  • فانوس های شومینه تزئینی با طرح جدید: فانوس های شومینه واقعی برای کار به 3 باتری قلیایی AA نیاز دارند که شامل آنها نمی شود یا می توان با کابل USB نیز کار کرد. .
  • موارد استفاده: این دکورهای فانوس شومینه برای میزهای کریسمس، میزهای فضای باز/داخلی، تزئینات ورودی، دکور مانتو شومینه، دکور عرشه و پاسیو یا بالای کابینت آشپزخانه شما عالی است. فانوس شومینه عملکرد بخاری ندارد
  • فانوس شومینه واقعی: هر فانوس شومینه نور رقصی روشنی را با جلوی شیشه ای به خوبی ساخته شده، جلوه واقعی شومینه را نشان می دهد. فانوس شومینه ایمن است و عملکرد بخاری ندارد. بنابراین هیچ احتمال آتش سوزی رخ نخواهد داد.
  • بسته محافظ عالی: کل فانوس توسط فوم پلی احاطه شده است. فانوس را به دور از شکستن محافظت کنید. فانوس شومینه می تواند آرامش شما برای شب باشد. می خواهید شبی آرام و آرام داشته باشید. اگر تازه جواب را پیدا کردید. تلنگر سریع یک دکمه.
  • داخل/خارج - شومینه های مصنوعی برای میزهای مرکزی تعطیلات، میزهای بیرونی/داخلی، تزئینات ورودی، دکور مانتو شومینه، دکور عرشه و پاسیو، بالای کابینت آشپزخانه و هر جای دیگری که فکرش را بکنید عالی هستند. عدم حضور در کنار پریز را آسان می کند.

 

جزییات فنی

ابعاد بسته بندی 37 × 37 × 30 سانتی متر؛ 3.5 کیلوگرم
وزن مورد 3500 گرم
باتری های مورد نیاز نه

 

توضیحات محصول

تنه های شومینه تقلبی با چراغ های بدون گرما، درج های شومینه برای چراغ های شومینه موجود تزئینات برای داخل چراغ فانوس شومینه رومیزی بدون بخاری

دکور تعطیلات - این آیتم دکوری هر تعطیلات را با شعله های رقص جادویی خود روشن می کند که به اتاق شما روح می بخشد. در طول استرس تعطیلات یا دنیای ما این روزها - حضور در اتاق برای ایجاد لحن آرامش کاملاً آرامبخش است.

آرامش قابل حمل- فانوس شومینه به راحتی در خانه برای اتاق خواب، اتاق نشیمن، حمام، آشپزخانه در داخل یا خارج از خانه حرکت می کند.

هدیه عالی - این هدیه ای است که در تمام فصول به شما ادامه خواهد داد. این درخشش شاد را به هر اتاقی می آورد که لبخند را بر روی هر چهره ای می نشاند. کریسمس، تولد یا فقط به خاطر.

استفاده گسترده: برای دکوراسیون خانه، جشن جشنواره و نورپردازی داخلی/خارج و غیره استفاده کنید. این محصول فقط به عنوان دکوراسیون صحنه و عملکرد نور استفاده می شود. به عنوان بخاری عمل نمی کند

نام: فانوس ذغالی شومینه
مواد: پلاستیک + اجزای الکتریکی
وزن: 1140 گرم، 1186 گرم
منبع تغذیه: 3 باتری قلمی و منبع تغذیه USB (این محصول حاوی باتری نیست) محصول

شامل:
- 1 عدد فانوس شومینه LED
- 1 x کتابچه راهنمای انگلیسی راهنمای

عملیات
1. فانوس را از بسته بندی خارج کنید.
2. باتری های 3xA را در محفظه باتری در پایین فانوس قرار دهید.
3. درب را ببندید و مطمئن شوید که به درستی بسته شده است.
4.روشن/خاموش کنید تا چراغ روشن و خاموش شود.