1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت خانگی
  4. ساعت دیجیتال رومیزی مدل Sharp Atomic Desktop - ارسال 10...

ساعت دیجیتال رومیزی مدل Sharp Atomic Desktop - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ساعت خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساعت رومیزی شارپ اتمی با نمایشگر رنگی - دقت اتمی - صفحه نمایش آسان برای خواندن با تقویم و روز هفته نمایش زمان/تاریخ - تنظیم خودکار ساعت زنگ دار دیجیتالی دوگانه - مناسب برای میز یا میز
  • Sharp Atomic Desktop Clock with Color Display - Atomic Accuracy - Easy to Read Screen with Calendar & Day of Week Time/Date Display - Auto Set Digital Dual Alarm Clock - Perfect for Nightstand or Desk

ده الی پانزده روز کاری

برند : Sharp

مدل : Digital

قیمت محصول :

3,820,000تومان

مشخصات محصول

وزن 454 گرم

معرفی محصول

ساعت دیجیتال رومیزی مدل Sharp Atomic Desktop - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری تیز
رنگ نقره
نوع نمایش دیجیتال
سبک امروزی
ویژگی های خاص روشنایی قابل تنظیم، زنگ هشدار، اتمی، صدا قابل تنظیم، تعویق، نمایش تقویم

درباره این محصول

  • ساعت زنگ دار اتمی رنگی - دقیق تا ثانیه! ساعت اتمی دارای یک گیرنده داخلی است که به طور خودکار خود را با رادیو WWVB که توسط موسسه ملی استانداردها و فناوری دولت ایالات متحده (NIST) در فورت کالینز، کلرادو پخش می شود، هماهنگ می کند. ساعت اتمی با دریافت به‌روزرسانی‌های روزانه WWVB، همیشه در یک ثانیه دقیق خواهد بود.
  • تقویم رنگی و نمایش روز هفته - همیشه با یک نگاه سریع بدانید چه روزی از هفته است. ساعت تقویم و روز هفته را نمایش می دهد. با استفاده از کلید Snooze/Dimmer در بالای نمایشگر، می توانید به راحتی روشنایی نمایشگر را مطابق میل خود تنظیم کنید.
  • آسان برای تنظیم زنگ هشدار دوگانه - زنگ ساعت را برای دو نفر تنظیم کنید، یا یک زنگ را برای روزهای هفته و دیگری را برای آخر هفته تنظیم کنید. استفاده از کلید تعویق/دیمر ساده است و در بالای صفحه نمایش قرار دارد.
  • باتری پشتیبان - گزینه پشتیبان باتری "بدون نگرانی" وجود دارد (نیاز به 2 باتری قلمی AAA دارد که به طور جداگانه فروخته می شود) که به زنگ هشدار می دهد حتی اگر برق قطع شود. باتری پشتیبان تنظیمات زمان و زنگ هشدار را در صورت قطع برق ذخیره می کند. در طول باتری پشتیبان، صفحه نمایش ساعت روشن نخواهد شد. پس از بازیابی برق، صفحه نمایش دوباره روشن می شود.
  • همیشه روشن - صفحه نمایش همیشه روشن است. می‌توانید از کلید Snooze/Dimmer در بالای نمایشگر استفاده کنید تا به راحتی روشنایی نمایشگر را مطابق میل خود تنظیم کنید. توجه: هنگامی که ساعت تنظیم می شود و سیگنال اتمی را جستجو می کند، صفحه تاریک می شود. هنگامی که سیگنال قرار گرفت، صفحه نمایش همیشه روشن خواهد بود.

 

جزییات فنی

نام تجاری تیز
رنگ نقره ای
ابعاد بسته بندی 17.7 × 17.09 × 6.91 سانتی متر؛ 453.59 گرم
ویژگی های خاص روشنایی قابل تنظیم، زنگ هشدار، اتمی، تنظیم صدا، تعویق، نمایش تقویم
وزن مورد 454 گرم

از سازنده

324

ساعت اتمی رنگی شارپ (SPC569) دارای یک گیرنده داخلی است که به طور خودکار خود را با رادیو WWVB که توسط موسسه ملی استانداردها و فناوری دولت ایالات متحده (NIST) در فورت کالینز، کلرادو پخش می شود، هماهنگ می کند. ساعت اتمی با دریافت به‌روزرسانی‌های روزانه WWVB، همیشه در یک ثانیه دقیق خواهد بود. تقویم رنگی شارپ (SPC569) و نمایشگر روز هفته - همیشه با یک نگاه سریع بدانید چه روزی از هفته است. ساعت تقویم و روز هفته را نمایش می دهد. با استفاده از کلید Snooze/Dimmer در بالای نمایشگر، می توانید به راحتی روشنایی نمایشگر را مطابق میل خود تنظیم کنید.

23

نمایش رنگی آسان برای خواندن - استفاده آسان - دقت اتمی

تقویم رنگی و نمایش روز هفته - همیشه با یک نگاه سریع بدانید چه روزی از هفته است. ساعت تقویم و روز هفته را نمایش می دهد. با استفاده از کلید Snooze/Dimmer در بالای نمایشگر، می توانید به راحتی روشنایی نمایشگر را مطابق میل خود تنظیم کنید.

243

هرگز به تنظیمات نیاز ندارد - نمایش رنگی برای خواندن آسان با نمایشگر تاریخ و روز هفته

- ساعت دیواری اتمی رنگ شارپ دارای یک گیرنده داخلی است که به طور خودکار خود را با رادیو WWVB که توسط موسسه ملی استانداردها و فناوری دولت ایالات متحده (NIST) در فورت کالینز، کلرادو پخش می شود، هماهنگ می کند. ساعت اتمی شارپ همیشه در عرض یک ثانیه دقیق خواهد بود زیرا به‌روزرسانی‌های روزانه WWVB را دریافت می‌کند.

- تقویم و نمایش رنگی روز هفته - همیشه با یک نگاه سریع بدانید چه روزی از هفته است. ساعت تقویم و روز هفته را نمایش می دهد.

- کنترل 3 مرحله ای دیمر برای کنترل نور پس زمینه متغیر به شما اجازه می دهد تا صفحه نمایش را به روشنایی دلخواه خود روشن کنید.

432

243

23

 

ساده و آسان برای استفاده از کنترل

طراحی تمیز و شیک که در هر دکوری قرار می گیرد. استفاده از کنترل ها آسان است و در پشت ساعت قرار دارند تا ظاهری ساده و تمیز به هر اتاقی ببخشند.

اندازه مناسب برای اتاق خواب، دفتر یا اتاق نشیمن

ساعت با اندازه عالی تقریباً در همه جا قرار می گیرد، اما هنوز هم با صفحه نمایش رنگی زیبا به راحتی قابل مشاهده و استفاده است.

شارپ (SPC569) - صفحه نمایش با نور پس زمینه رنگی شرق برای خواندن

همیشه با یک نگاه سریع بدانید چه روزی از هفته است. ساعت تقویم و روز هفته را نمایش می دهد. با استفاده از کلید Snooze/Dimmer در بالای نمایشگر، می توانید به راحتی روشنایی نمایشگر را مطابق میل خود تنظیم کنید.