1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت خانگی
  4. ساعت دیواری دیجیتال مدل Amgico Digital - ارسال 10 ال...

ساعت دیواری دیجیتال مدل Amgico Digital - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ساعت خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساعت دیواری دیجیتال Amgico، ساعت دیجیتال 11.4 اینچی نمایشگر بزرگ با کنترل از راه دور، دما، تاریخ و زمان، ساعت 12/24 ساعت، ساعت دیواری LED دیجیتال برای سالمندان دفتر اتاق نشیمن
  • Amgico Digital Wall Clock, 11.4

ده الی پانزده روز کاری

برند : Amgico

مدل : GH0717

قیمت محصول :

5,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 454 گرم

معرفی محصول

ساعت دیواری دیجیتال مدل Amgico Digital - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری آمیگو
رنگ سیاه سفید
نوع نمایش دیجیتال
سبک نوین
ویژگی های خاص صفحه نمایش بزرگ، روشنایی قابل تنظیم، زنگ هشدار، کاهش نور خودکار، نمایش تقویم

درباره این محصول

  • ساعت دیواری دیجیتال 11.4 اینچی با کنترل از راه دور ساعت زنگ دار دیجیتال Amgico صفحه نمایش عظیم 11.4 اینچی را اندازه گیری می کند و دیدن و خواندن دما، تاریخ و زمان را حتی از راه دور آسان می کند. این ساعت برای فضاهای بزرگ، مانند سالن های ورزشی، انبارها، عالی است. گاراژها، کلاس های درس، لابی، دفتر، کنفرانس، و همچنین اتاق نشیمن، اتاق خواب، آشپزخانه و غیره شما.
  • SNOOZE و 7 زبان کشور ساعت دارای بینایی ضعیف فقط 5 دقیقه زمان چرت زدن دارند، در مجموع 4 بار (شامل زنگ اول)، زمان تعویق را نمی توان تنظیم کرد. ساعت دیجیتال تاریخ و زمان دارای 7 زبان انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسپانیایی، ایتالیایی، هلندی و DR است. ایالات متحده پیشنهاد می کند "EN" انگلیسی را انتخاب کنید.
  • 4 سطح روشنایی قابل تنظیم ساعت زنگ دار برای اتاق خواب دارای یک صفحه نمایش روشنایی قابل تنظیم در 4 سطح است، می توانید به راحتی با استفاده از کنترل از راه دور صفحه را روی روشنایی مورد علاقه خود تنظیم کنید یا "عملکرد حساس به نور خودکار" را باز کنید. سطوح روشنایی کمتر آن را به ساعتی عالی برای اتاق خواب شما تبدیل می کند بدون اینکه خواب شما را اذیت کند.
  • وصل کردن ساعت/تنظیمات پشتیبان باتری ساعت دیواری دیجیتال LED یک ساعت دوشاخه است، ساعت با باتری کار نمی کند، همه عملکردها باید با وصل کردن منبع تغذیه نمایش داده شوند. طول کابل USB 9.8 فوت است. (لطفاً توجه داشته باشید که ساعت زنگ دار دیجیتال فقط USB الکتریکی کار می کند، و باتری CR2032 فقط برای زمان حافظه!)
  • کم نور کردن خودکار ساعت دیواری LED می توانید دکمه "SNOOZE" را برای مدت طولانی فشار دهید تا "عملکرد حساس به نور خودکار" را باز کنید، سپس ساعت روشنایی خود را با توجه به روشنایی محیط تنظیم می کند. در این حالت روشنایی توسط ریموت کنترل قابل تنظیم نیست. (لطفاً توجه داشته باشید: "عملکرد حساس به نور خودکار" را فقط می توان با فشار طولانی دکمه "SNOOZE" خود ساعت زنگ دار روشن و خاموش کرد.) ساعت دیواری و ساعت رومیزی ساعت زنگ دار دیواری دیجیتال دارای 3 سوراخ کلید با فاصله یکسان است که به راحتی انجام می شود. نصب روی دیوار دو پایه تاشو نیز در پشت وجود دارد تا به راحتی آن را در بالای میز قرار دهید. توجه: در باتری ریموت کنترل یک صفحه عایق وجود دارد، در حین استفاده باید ورق عایق را جدا کنید، در غیر این صورت کنترل از راه دور کار نخواهد کرد

جزییات فنی

نام تجاری آمیگو
شماره مدل GH0717
رنگ سیاه-سفید
ابعاد محصول 2.79 x 3.81 x 16 سانتی متر؛ 453.59 گرم
مواد پلاستیک
ویژگی های خاص نمایشگر بزرگ، روشنایی قابل تنظیم، زنگ هشدار، کم نور خودکار، نمایش تقویم
وزن مورد 454 گرم