1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت خانگی
  4. ساعت دیجیتال رومیزی مدل ThreeH Projectionl - ارسال 10 ...

ساعت دیجیتال رومیزی مدل ThreeH Projectionl - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ساعت خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

ده الی پانزده روز کاری

برند : ThreeH

مدل : H-AC52Black-White

قیمت محصول :

2,100,000تومان

مشخصات محصول

وزن 250 گرم

معرفی محصول

ساعت دیجیتال رومیزی مدل ThreeH Projectionl - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری ThreeH
رنگ سیاه سفید
نوع نمایش دیجیتال
سبک نوین
ویژگی های خاص ساعت پروجکشن

درباره این محصول

  • ⏰【پژوهش زمان】-ساعت زنگ دار پروژکتوری می تواند زمان را روی سقف یا دیوار با نور قرمز نشان دهد، که می توانید زمان را در خانه به وضوح ببینید. ساعت دیجیتال ما نمایش واضحی از فاصله 5 متری ارائه می دهد. پروژکتور -90 تا 90 درجه قابل تنظیم
  • ⏰【7.5 اینچ صفحه نمایش آینه و روشنایی قابل تنظیم】-ساعت زنگ دار دیجیتال ما با صفحه نمایش LED آینه ای 7.5 اینچی ارائه می شود تا بتوانید زمان را به وضوح ببینید. و می توان از آن به عنوان یک آینه برای زیبا نگه داشتن شما در تمام روز استفاده کرد. شما می توانید به صورت دستی روشنایی را در 4 سطح تنظیم کنید: خاموش، میکرو روشن، روشنایی متوسط ​​و نور زیاد. همچنین می تواند به طور خودکار توسط نور محیط تنظیم شود.
  • ⏰【دو زنگ هشدار و به تعویق افتادن】 - می توانید دو زمان بیدار شدن جداگانه برای خود و شرکایتان در یک روز تنظیم کنید. دکمه چرت زدن در یک مکان مرکزی مناسب قرار دارد، شما به راحتی می توانید زنگ هشدار را بدون باز کردن چشمان خود خاموش کنید تا 5 دقیقه زمان خواب داشته باشید. ساعت زنگ دار می تواند 2 صدای زنگ را تنظیم کند: 1-دیدی دیدی سنتی، 2-صدای رادیویی.
  • ⏰【عملکرد رادیویی】- ساعت زنگ دار رادیویی ما می تواند به طور خودکار ایستگاه های تعداد نامحدودی را در 76-108 مگاهرتز جستجو، قفل و ذخیره کند تا سریع و آسان از آن استفاده کنید. می توانید زمان خاموش شدن خودکار رادیو را تنظیم کنید، زمان تنظیم 5 تا 90 دقیقه است، و رادیو را می توان با توجه به تنظیمات شما خاموش کرد. می توانید با موسیقی ملایم به خواب بروید و با اخبار داغ امروز از خواب بیدار شوید. میزان صدای رادیو از 0 تا 15 سطح قابل تنظیم است.
  • ⏰【درگاه شارژ چند منظوره و USB】-شما می توانید حالت 12/24 ساعته، نمایشگر دما و رطوبت را برای زنگ هشدار تنظیم کنید و همچنین دارای یک پورت شارژ USB برای تلفن های همراه یا تبلت ها است. و پس از قطع برق اکسترنال تنظیمات محصول بدون تغییر باقی می ماند و زمان به صورت عادی اجرا می شود و نیازی به تکرار تنظیمات پس از قطع برق نیست.

 

جزییات فنی

نام تجاری سه اچ
شماره مدل H-AC52سیاه-سفید
رنگ سیاه-سفید
ابعاد محصول 18.5 x 4.5 x 9 سانتی متر؛ 250 گرم
مواد پلاستیک
ویژگی های خاص ساعت پروجکشن
وزن مورد 250 گرم

 

توضیحات محصول

ساعت زنگدار

آیا می خواهید با ایستگاه رادیویی FM مورد علاقه خود از خواب بیدار شوید یا بخوابید؟

آیا می خواهید 2 آلارم تنظیم کنید تا به دوره های مختلف خود نیاز داشته باشید؟

آیا می خواهید زمان را در سقف ببینید؟

آیا می خواهید هنگام خواب روشنایی متفاوت را تنظیم کنید؟

ساعت زنگ دار رادیویی با پروژکتور می تواند نیازهای شما را برآورده کند.

ساعت زنگ دار طرح ریزی

ساعت زنگدار

ساعت زنگدار

ساعت زنگ دار پروجکشن 180 درجه

طرح ریزی قرمز با وضوح بالا، چرخش 180 درجه، فاصله موثر 5 متری. 3 سطح روشنایی پروژکتور وجود دارد، شما می توانید آن را خودتان تنظیم کنید.

صفحه نمایش آینه ای 7.5 اینچی

صفحه نمایش بزرگ، حتی اگر 30 فوت از اتاق خواب خود فاصله داشته باشید، می توانید زمان را به وضوح ببینید. می توانید از ساعت به عنوان یک آینه آرایش استفاده کنید که شما را در تمام روز زیبا نگه می دارد.

پورت شارژ USB

درگاه شارژ USB به شما این امکان را می دهد که گوشی یا سایر دستگاه های هوشمند خود را در زمانی که هیچ سوراخ اضافی در سوکت ندارید شارژ کنید.

ساعت زنگدار

ساعت زنگدار

ساعت زنگدار

 

رادیو اف ام 76-108 مگاهرتز

می توانید با موسیقی ملایم به خواب بروید و با اخبار داغ امروز از خواب بیدار شوید. ساعت زنگ دار می تواند 2 صدای زنگ را تنظیم کند: 1-دیدی دیدی سنتی، 2-صدای رادیویی.

4 سطح روشنایی

دارای 4 روشنایی قابل تنظیم است، نه خواب شما را مختل می کند و نه غیرممکن خواهد بود زمانی که نور بسیار روشن است را ببینید. همچنین می تواند به طور خودکار توسط نور محیط تنظیم شود.

عملکرد تعویق

دکمه چرت زدن در یک مکان مرکزی مناسب قرار دارد، شما به راحتی می توانید زنگ هشدار را بدون باز کردن چشمان خود خاموش کنید تا 5 دقیقه زمان خواب داشته باشید.

ساعت زنگدار

بسته شامل

  • 1* ساعت زنگ دار با پروژکتور
  • سیم شارژ 1*5 ولت DC USB
  • 1* راهنمای کاربر
  • 1* باتری داخلی CR2032 (در ساعت)

مشخصات

جنس: ABS

رنگ: سفید/مشکی/آبی

اندازه: 18.5*4.5*9.1cm/7.3*1.7*3.5in

وزن: 250 گرم / 0.55 پوند

منبع تغذیه: شارژ کابل USB