1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت خانگی
  4. ساعت رومیزی دیجیتال مدل Wisfunlly Projection - ارسال 10...

ساعت رومیزی دیجیتال مدل Wisfunlly Projection - ارسال 10 الی 15 روز کاری

دسته بندی :

ساعت خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساعت زنگ دار Wisfunlly Projection، ساعت رومیزی دیجیتال LED، ساعت زنگ دار هوشمند قابل تنظیم روشنایی با رنگ RGB 180 درجه، ساعت بیدار شدن با پورت شارژ USB برای کنار تخت خواب
  • Wisfunlly Projection Alarm Clock, LED Digital Desktop Clocks Smart Alarm Clock Adjustable Brightness with RGB Color 180° Time Projection, USB Charging Port Wake Up Clock for Bedroom Bedside

ده الی پانزده روز کاری

برند : Wisfunlly

مدل : Digital

قیمت محصول :

2,700,000تومان

مشخصات محصول

وزن 240 گرم

معرفی محصول

ساعت رومیزی دیجیتال مدل Wisfunlly Projection - ارسال 10 الی 15 روز کاری

 

نام تجاری به طرز جالبی
رنگ مشکی
نوع نمایش دیجیتال
سبک نوین
ویژگی های خاص آلارم، پورت شارژ

درباره این محصول

  • [تغییر رنگ RGB] ساعت زنگ دار ما یک صفحه نمایش تغییر رنگ خیره کننده RGB منحصر به فرد ارائه می دهد که به طور یکپارچه در دکوراسیون شما قرار می گیرد و آن را از ساعت های رومیزی سنتی متمایز می کند. 11 گزینه نمایشگر و 7 رنگ دیجیتال RGB برای انتخاب، آن را به دلخواه تنظیم کنید.
  • [نمایشگر LED بزرگ] این ساعت بیدار شدن از خواب دارای صفحه نمایش بزرگ 7.4 اینچی با 6 سطح روشنایی قابل تنظیم است. هنگامی که عملکرد کم نور خودکار حسگر نور روشن است، ساعت زنگ دار به طور خودکار روشنایی نمایشگر را با توجه به روشنایی محیط تنظیم می کند.
  • [زمان پیش‌بینی‌شده] عملکرد پیش‌بینی ساعت داخلی به شما امکان می‌دهد زمان را روی سقف یا دیوار نمایش دهید و بررسی زمان در رختخواب را برای شما آسان می‌کند. طرح ریزی قرمز HD، جهت پرش قابل چرخش 180 درجه، فاصله موثر 5 متر، واضح و آسان برای خواندن.
  • [2 مجموعه تنظیمات ساعت زنگ دار] می توانید دو مجموعه مختلف ساعت زنگ دار را به طور همزمان تنظیم کنید و زمان چرت زدن 5 تا 60 دقیقه را به دلخواه تنظیم کنید تا روز خود را درست در زمان مناسب شروع کنید. 24H/12H دو حالت ساعت را می توان با توجه به عادات استفاده شما تنظیم کرد.
  • [طراحی شیک و مدرن] این ساعت دیجیتال دارای قاب مشکی مینیمالیستی و گوشه های گرد است که مکمل هر دکوراسیون مدرن است و به راحتی می توان زمان را تنظیم کرد. همچنین مجهز به پورت USB برای شارژ وسایل الکترونیکی است. سطح آینه اکریلیک را می توان به عنوان آینه استفاده کرد.

 

جزییات فنی

نام تجاری به طرز جالبی
شماره مدل 214
رنگ مشکی
ابعاد محصول ‎4.5 x 3.81 x 9.1 سانتی‌متر؛ 240 گرم
مواد اکریلیک
ویژگی های خاص آلارم، درگاه شارژ
وزن مورد 240 گرم

توضیحات محصول

ساعت زنگ دار پروجکشن

این ساعت زنگ دار طرح ریزی، دکوراسیون هر اتاق را بهبود می بخشد و در عین حال عملکردهای عملی خود را از طریق رنگ ها و برجستگی های متنوع به دست می آورد.

ساعت زنگ دار پروجکشن

 

  • حداکثر 2 آلارم مختلف را می توان تنظیم کرد و حالت چرت زدن نیز در دسترس است.

 

ساعت زنگ دار پروجکشن

ساعت زنگ دار پروجکشن

ساعت زنگ دار پروجکشن

ساعت زنگ دار پروجکشن

 

این ساعت زنگ دار دیجیتال دارای صفحه نمایش بزرگ 7.4 اینچی با روشنایی قابل تنظیم است که خواندن آن را حتی از راه دور آسان می کند.

با قابلیت نمایش هوشمند رنگی RGB، می‌توانید از تجربه صوتی و تصویری فراگیر در اتاق لذت ببرید.

پروژکتور داخلی به شما امکان می دهد زمان را روی سقف یا دیوار نمایش دهید و به راحتی می توانید زمان را در رختخواب بررسی کنید.

ساعت زنگ دار پروجکشن