1. اینجا هستید :
  2. صفحه اصلی
  3. ساعت خانگی
  4. ساعت رومیزی دیجیتال مدل Zudoo RGB Tube Clock - ارسال ...

ساعت رومیزی دیجیتال مدل Zudoo RGB Tube Clock - ارسال 25 الی 30 روز کاری

دسته بندی :

ساعت خانگی
انتخاب آپشن و گارانتی :
انتخاب رنگ :

ویژگی های محصول :

  • ساعت لوله‌ای RGB، ساعت رومیزی LED 24 ساعته مجهز به USB، 16 میلیون رنگ حالت‌های قابل تنظیم، ساعت الکترونیکی دیجیتال الکترونیکی Glow Glow Tube تزئین رومیزی برای میز کامپیوتر کنار تخت خواب
  • RGB Tube Clock, USB Powered 24 Hour LED Table Clock 16 Million Colors Adjustable Modes Digital Electronic DIY Glow Tube Clock Desktop Decoration for Bedroom Bedside Computer Desk

ده الی پانزده روز کاری

برند : Zudoo

مدل : Digital

قیمت محصول :

3,900,000تومان

مشخصات محصول

وزن 250 گرم

معرفی محصول

ساعت رومیزی دیجیتال مدل Zudoo RGB Tube Clock - ارسال 25 الی 30 روز کاری

 

نام تجاری زودو
نوع نمایش دیجیتال
سبک نوین
ویژگی های خاص روشنایی قابل تنظیم
منبع انرژی شارژ باتری

درباره این محصول

  • 【تنظیم حالت چندگانه】 ساعت تمام رنگی RGB از انواع حالت‌های نمایش سرد پشتیبانی می‌کند، که می‌توان آن‌ها را آزادانه با فشار دادن دکمه برای رفع نیازهای لحظه‌های مختلف تغییر داد و هر روز حال و هوای خوبی به خود هدیه داد.
  • ساعت 【FULL COLOR LED】RGB دارای 160000 رنگ است، هر رقم را می توان به رنگ دیگری تنظیم کرد تا شخصیت منحصر به فرد شما را نشان دهد و مناظر زیبایی را به دسکتاپ شما اضافه کند، فضایی منحصر به فرد ایجاد کنید که با روحیه شما سازگار است.
  • 【دقت بالا】 ساعت دارای تراشه پایدار داخلی، خطای کوچک در دقت زمان، عمر طولانی، رنگ های غنی و شفاف است. عملکرد آسان دکمه ها و طراحی DIY باعث می شود نتوانید آن را زمین بگذارید. مناسب به عنوان هدیه برای دوستان، عاشقان، همکاران و غیره.
  • 【عملکرد حافظه خاموش】 انرژی ساعت از طریق USB تامین می شود، نیازی به باتری نیست، ساعت دارای یک باتری دکمه ای داخلی است، بنابراین نیازی به تکرار تنظیمات زمان خاموش شدن به موقع نیست.
  • 【ساعت لوله ای LED】 یک ساعت رومیزی مدرن که زیبایی نمایشگرهای لوله قدیمی را با LED ها بازسازی می کند. ضمناً با استفاده از ال ای دی کاستی های عمر کوتاه لوله مشعل برطرف شده است. مصرف برق کمتر و ایمن تر

 

توضیحات محصول

1. دقت بالا: ساعت دارای یک تراشه پایدار، خطای کوچک در دقت زمان، عمر طولانی، رنگ های غنی و شفاف است. عملکرد آسان دکمه ها و طراحی DIY باعث می شود نتوانید آن را زمین بگذارید.
2. FULL COLOR LED: ساعت RGB دارای 160000 رنگ است، هر رقم را می توان به رنگ دیگری تنظیم کرد تا شخصیت منحصر به فرد شما را نشان دهد و مناظر زیبایی را به دسکتاپ شما اضافه کند.
3. تنظیم حالت چندگانه: ساعت تمام رنگی RGB از انواع حالت‌های نمایش سرد پشتیبانی می‌کند، که می‌توانید آزادانه با فشار دادن دکمه برای رفع نیازهای لحظه‌های مختلف تغییر دهید و هر روز حال و هوای خوبی به خود بدهید.
4. عملکرد حافظه خاموش: ساعت با USB تغذیه می شود، نیازی به باتری نیست، ساعت دارای یک باتری دکمه ای داخلی است، بنابراین نیازی به تکرار تنظیمات زمان خاموش شدن به موقع نیست.
5. LED TUBE CLOCK: یک ساعت رومیزی مدرن که زیبایی نمایشگرهای لوله قدیمی را با LED ها بازسازی می کند. ضمناً با استفاده از ال ای دی کاستی های عمر کوتاه لوله مشعل برطرف شده است. مصرف برق کمتر و ایمن تر

مشخصات:
نوع مورد: ساعت لوله RGB
جنس: شیشه، اکریلیک، ABS
محدوده کاربرد: خانگی

نحوه استفاده: لیست بسته بندی
Plug and Play : 1 x ساعت لوله RGB 1 x کابل شارژ